דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / הטוב האלוקי הזה

הטוב האלוקי הזה

laitman_2009-02-17_5692_70.jpg

שאלה: מה זה הטוב האלוקי?

תשובה: זהו הטוב שממלא את העולם. כך אני מגלה ברצונות המתוקנים שלי. הרי גם היום עולם אינסוף נמצא מסביבי, אך אין לי אפשרות להרגיש אותו.

הטוב האלוקי, זה מה שאני מגלה במקום הרע שאני מרגיש היום. האגואיזם שלי כל הזמן גדל ומראה לי שהכול רע! הוא מגלה לי שני הפכים: אור, ואת אותו האור בצורת חושך, כך הוא מרגיש את האור, מפני שהוא הפוך מהשפעה.

ככל שהאור משפיע עלי חזק יותר, כך החיים נראים לי קשים יותר וחשוכים יותר, מפני שאני הפוך ממנו. האור שמתגלה – לא רק ביחס אלי, אלא גם ביחס לכל הנשמות, מראה לי, כי אני תלוי בכל העולם בכל פעולותיי.

לכן, העולם לא מבין מדוע מופיעות פתאום תקופות של שפל וקיפאון. הרי האדם בתת מודע מרגיש שהוא תלוי בכולם, אז איך בעצם הוא יכול לפעול? הוא צריך שהכול יהיה ברור ומובן: שאת זה אני נותן, ואת זה אני מקבל. ואילו הגילוי החדש של הקשר ההדדי מבלבל את הרצון לקבל, עושה אותנו לחסרי אונים. כי אם אומרים לי שאני צריך לבצע עבודה כלשהי, ושאקבל על זה שכר, את זה אני מבין. אבל אני לא יכול להבין שאני צריך לעבוד ללא תגמול!

מורכבות המצב היא, שבמידת גילוי הקשר בינינו, האור יתגלה יותר ויותר, והשפעתו תורגש כהחרפת המשבר והחושך. אך אם נתחיל לשחק בהשפעה האחד כלפי השני, אז אפילו בצורת משחק חוכמת הקבלה כבר תקשור את האנושות בהשפעה הדדית, עם המקור שיתקן אותנו.וכתוצאה מכך אנחנו באמת נגיע למצב המתוקן!

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד להוציא עצמי מהביצה?
איך לחבר את 7 מיליארד חלקי הכלי השבור?
המשבר הוא גילוי השבירה
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, מציאות מדומה, אגואיזם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest