דף הבית / אקטואליה / "הטובים" זורעים זרעים של יחסים טובים

"הטובים" זורעים זרעים של יחסים טובים

שאלה: "הטובים" מכוונת להשבת הערבות ההדדית בינינו. איך בזה שעוזרים זה לזה, נוכל לשמור כל הזמן על כוונה נכונה, כדי שהפעולות שלנו באמת יהיו בכוונה על מנת להשפיע?

תשובתי: אנחנו רוצים לצאת עם ההתחייבות הזאת ועם הקשר הזה אל העם, ולזרוע שם זרעים של קשרים ויחסים הדדיים טובים, כדי שזה יתחיל להיות מורגש ביחסים בין בני אדם, בין הנהגים על הכביש, בכל מקום, בתור בסופרמרקט. בכל מקום בו אני נפגש עם ישראלים, אני רוצה להרגיש את עצמי שנמצא בין האחים שמחייכים ורוצים טוב זה לזה.

אם על ידי "הטובים" ניתן כזאת דוגמה, שתתפשט, תתפרסם ותניב תוצאות, אז זה יביא תועלת גדולה מאוד לעם שלנו. כל הפיגועים ייפסקו והחיים יתחילו לפרוח, הכול יסתדר: הכלכלה, היחסים בין בני אדם ובין הורים וילדים, הבריאות, כל תחומי החיים. אפילו חברי הכנסת מהמפלגות השונות ייהפכו לחברים הטובים ביותר, כך שירגישו תלות שלהם זה בזה. על ידי היוזמה הזאת של "הטובים", אנחנו רוצים להראות דוגמה, ובטוחים שהעם שלנו מסוגל לעשות את זה הרבה יותר טוב. פשוט מישהו צריך להתחיל.

שאלה: אנחנו מקווים שהרבה אנשים יצטרפו אלינו, מפני שאנחנו זקוקים למתנדבים לשמירה על גני ילדים. אפשר להתקשר לטלפון: 1-700-509-209 ולהציע את עזרתכם. או להיפך, לבקש עזרה. כיצד השתתפות בפעולות מסוג זה עוזרת להתקדמות הרוחנית של האדם?

תשובתי: השתתפות מסוג זה עוזרת בהתקדמות הרוחנית, מפני שהאדם מצטרף לפעולה הרוחנית. להביא לעם ישראל אהבה ויחסים טובים, זה מסמל התקדמות רוחנית. וזוהי הרוחניות, כי באופן כזה האדם מתחיל להרגיש את המערכת הפנימית של הקשרים בינינו, שפעם פעלה. ועכשיו אנחנו צריכים להחיות אותה מחדש, לאחר אלפי שנות גלות, ואנחנו פתאום נרגיש חיים בתוך הקשרים הללו, מה שנקרא העולם הבא, העולם הרוחני, עליו שמענו כל כך הרבה.

העולם הרוחני, זה מה שמתגלה ברשת של קשרים טובים ושל אהבה בינינו. כל אחד שנטל חלק ביוזמה הזאת, ירגיש כיצד הוא עולה והחיים שלו משתנים, כאילו שׂמו תחתיו כרית שנוצרה על ידי הערבות ההדדית שלנו. כל העתיד הטוב שלנו תלוי רק ביחסים הטובים ובקשר הטוב בינינו. נקווה ש"הטובים" יקרבו אותנו ליחסים הטובים האלה, ולעתיד הטוב. לכל אחד יש הזדמנות להשתתף, מפני שזו יכולה להיות לא רק שמירה על גני ילדים, בזה אנחנו מרוכזים כרגע, אלא כל פעולה של עזרה הדדית. יותר לא נדרש מאיתנו דבר. אם כולנו נתחיל לפעול בטוב ביחס זה לזה, אז נמצא את העתיד הטוב שלנו וההצלה מכל הצרות.

מתוך שיעור על מאמר "הערבות", 19.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest