דף הבית / קבלה ומדע / טבע / הטבע שואף לגלובליזציה

הטבע שואף לגלובליזציה

laitman_2009-05-28_0059_70.jpg

ההתארגנות העצמית של הטבע מובילה לגלובליזציה בצורה טבעית.

הטבע, ויחד אתו כל האנושות, מתפתח על פי עיקרון ההתארגנות העצמית, ובהתאם לחוקי ההתפתחות מגיע לגלובליזציה. כך מתפתח עובר ברחם אמו. במידת ההתפתחות מתפתחות בו מערכות מסובכות יותר ויותר, שנמצאות בקשר הדדי ביניהן ובהרמוניה יותר ויותר גדולה.

כשהתהליך הופך למורכב יותר, מגיעה האינטגרציה, עם תלות הדדית גדולה יותר, ואז כל תתי המערכות נכללות במערכת אחת. זהו חוק ההתפתחות. ניתן לומר שכל הקשרים המקוריים האלה מתגלים לנו בצורה ברורה יותר ויותר.

כשהאדם, עם האגואיזם הטבעי שלו, לא רוצה להשתתף בתהליך הזה מרצונו, הוא יחויב לעשות זאת בעל כורחו, תחת השפעותיו השונות של המשבר העולמי. עד שה"בעל כורחו" הזה יוביל אותו להכרה כי עדיף לעשות זאת מרצונו, מתוך הבנה שאי אפשר להימנע מהשפעת חוק ההתפתחות.

הייסורים, שמגיעים יחד עם המשבר העולמי הגלובלי, יובילו אותנו להסכמה מרצון עם הגלובליות של חיינו. בתחילה, להסכמה בעל כורחנו, ולאחר מכן להסכמה מתוך הבנה שזה באמת הדבר הטוב ביותר עבורנו. כך הטבע מתחיל להראות לנו את מצבנו העתידי. הקבלה מדברת על כך ומסבירה זאת, כדי לרכך מעט את המכות שיבואו, ללמוד ולהבין את סיבותיהן מראש, לפני שהן יגיעו.

זאת כל הגלובליות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest