החלטה על נכונות

שאלה: איך עוברים להילוך גבוה יותר לפני הכנס באירופה? איך אפשר להתלכד בלבבות ובמחשבות?

תשובתי: אנחנו פשוט צריכים לקבל החלטה. החלו שבועיים של כנס אחד גדול, שבו אנחנו רוצים לצאת ממצרים ולקבל את התורה במעמד "הר סיני".

לשם כך אנחנו צריכים לראות את עצמנו כמשפחה אחת, "כאיש אחד בלב אחד". זהו תנאי הכרחי, ואם אנחנו משתוקקים אליו, אז מקבלים מלמעלה את ה"תורה", את המאור המחזיר למוטב.

זה לא אומר שאנחנו כבר מתוקנים, אלא אז אנחנו רק מתחילים את התיקון. לכן, זו לא איזו קפיצה גדולה כלפי מעלה, אלא רק התחלת הדרך. ואני לא "מנפח" את החשיבות של הכנס שלנו, לא מדבר על משהו בלתי מציאותי, אני רציני לגמרי. מאמץ קטן שמבוסס על הבנה של מה שאנחנו הולכים לקראתו, ואנחנו נקבל את ה"תורה", כלומר את המנגנון, את המכשיר שבעזרתו נוכל פעם אחר פעם להזמין את המאור המחזיר למוטב.

זה כמו וָסת, ברז, שעל ידי פתיחתו אתה מקבל כוחות. וככל שאתה פותח יותר, כך אתה מקבל יותר כוחות. אז איך אפשר לפתוח אותו? על ידי החיבור. ככל שאנחנו מהדקים יותר את השורות, כך הזרם של האור יהיה חזק יותר. אנחנו לומדים איך צריך להתקבץ, להתחבר זה עם זה, איך להתאחד בינינו, והאור העליון בכל פעם בצורות שונות משפיע עלינו. לאט לאט אנחנו מתחילים להרגיש כיצד האור העליון ממלא אותנו, מקבלים את חשיבותו, גדלותו, והתהליך כבר מתבצע בצורה אחרת…

העיקר זה לעבור את נקודת השבירה הנוכחית. בה אנחנו מגלים נכונות לחיבור ובתשובה לכך מקבלים את המאור. כי המאור מיועד רק לחיבור. ולכן, הדבר היחיד שעלינו לעשות זה להתלכד למנגנון אחד, לכלי עבור אורות נרנח"י.

שאלה: מה זה אומר "לקבל החלטה"?

תשובתי: אנחנו לא חושבים על שום דבר אחר. פשוט לא חושבים על שום דבר אחר. תחשוב רק על החיבור.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 18.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנס, שבו תלוי העולם
הכנס באירופה: לסגור עיניים ולעשות
על סף העולם הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest