דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חלוצים של התנועה האינטגרלית

חלוצים של התנועה האינטגרלית

כנס בצרפת. שיעור מס' 1.

שאלה: איך לשמור על האיחוד בקבוצה אם אנחנו נמצאים במרחק רב זה מזה, מפוזרים על פני כל המדינה?

תשובתי: אנחנו נמצאים עכשיו בתקופת מעבר, בשלב של בניית המערכת שלנו. לכן אנחנו עדיין לא יודעים כיצד לארגן אותה בצורה נכונה. לא קיימות לזה שום הקבלות מהעבר, אנחנו איתכם הראשונים, החלוצים.

כל פעם, כאשר מתגלה איזו אפשרות חדשה, אנחנו אוחזים בה ומממשים אותה. אבל אף אחד אינו יודע מה יקרה מחר, כי אנחנו תלויים בעשרות אלפי חברים שלנו שלכל אחד מהם יש בחירה חופשית.

ואילו אנחנו כולנו מקושרים זה עם זה, כל אחד עם הבחירה החופשית שלו, ובאופן כזה מהווים מערכת עד כדי כך מסובכת ומורכבת, שאי אפשר לנבא כיצד היא תתנהג מחר.

אני יודע איך צריך להתקדם בצורה נכונה, על אילו עקרונות לשמור ומקווה שגם מבין מה צריך לעשות בכל רגע שמגיע. אבל כל השלבים שאנחנו עוברים הם חדשים לחלוטין, ואני בעצמי לא עברתי אותם. עברתי שלבים של הדרך הרוחנית האישית שלי, אבל לא של הקבוצה האינטגרלית, לא של האנושות או של מיני אנושות, שזוהי הקבוצה שלנו.

לכן אני לא יודע איך לבנות כזאת קבוצה שכל חבריה מפוזרים על פני שטח גדול, כמו למשל בצרפת. צריך להשתדל לעשות את זה בהתאם לטכנולוגיות שקיימות נכון להיום. פעם בחודש או פעם בחודשיים כדאי להתאסף באיזה מקום אחד, וכל שאר הזמן להימצא בקשר זה עם זה.

צריך לעבוד יחד על איזה פרויקט אחד שיחבר אותנו ויבנה בינינו קשר. ודאי שקיים הבדל אם אנחנו נמצאים בקשר פיזי או לא. לא במקרה אנחנו חיים בעולם הזה של גופים פיזיים. קשר בין הגופים זה היסוד ללידה של חיים חדשים. לכן, כאשר אנחנו מתאספים יחד בכנסים נוצר בינינו כזה קשר שמשמש יסוד להתפתחות הרוחנית.

אבל לאחר שהמפגש כבר התרחש, כל אחד יכול לארגן לעצמו חלק מהעבודה הכללית שלנו באותו מקום שבו הוא נמצא ולהתקדם. דווקא בצורה כזאת אנחנו צריכים לבנות קבוצה ולהתקדם. אני בטוח, שעם הזמן יתגלו לנו הזדמנויות נוספות. אם אנחנו נתגבר על הריחוק הפיזי, אז נרוויח הרבה מאוד ומיד נתחיל להרגיש בינינו קשר רוחני. צריך רק להתייחס לזה במלוא הרצינות.

ויותר מזה אני בינתיים לא יכול לומר. אני אשמח לעבור יחד איתכם את כל השלבים של הדרך הזאת, אבל לאף אדם בעולם אין בינתיים ניסיון בזה. אפילו אם במקומי היו רבי שמעון, מחבר ספר הזוהר, או בעל הסולם, הם גם כן לא היו יודעים את זה. כי מה שבינתיים לא התגלה באופן מעשי במדרגה התחתונה, אף אחד אינו יכול לדעת, מפני שזה תלוי בבחירה החופשית של האנשים.

מתוך שיעור ראשון בכנס צרפת, 09.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
במגמה של התקדמות רוחנית
מוכרחים להרגיש אחד את השני
אין מרחקים עבור הנשמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest