דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / החינוך האינטגרלי כעסק

החינוך האינטגרלי כעסק

בתנאים המודרניים אפשר לעסוק בלימוד של החינוך האינטגרלי כפרנסה העיקרית.

לפי דעתי, עדיף לעשות זאת מטעם מערכת מסוימת, שלא תפעל בצורה פרטית בשם אדם נפרד, אלא מטעם הקבוצה.

כי אם, יחד עם זאת, אתם לא תהיו מחוברים עם החברים שלכם ולא תוכלו לשאוב כוח רוחני להפצה האינטגרלית מתוך מרכז הקבוצה, אז לא ייצא לכם שום דבר. בתוך הפעולות שלכם יהיה חסר כוח האור וייצא לכם סתם ייעוץ פסיכולוגי. תעשו שיעור אחד או שנים וכך הכול יסתיים, מפני שדיון רשמי בסדנאות לא יגרום לאנשים התרוממות רוח.

הם לא "ידלקו"! לא תהיה להם הרגשה שכאן הם מקבלים משהו לא מהעולם הזה. הכול יהפוך לישיבות רגילות שאנחנו רואים כל הזמן בתכניות "הטוק שואו" השונות בטלוויזיה. לכן, אחרי יום-יומיים אנשים יפסיקו להגיע, ירגישו שאתם סתם יועצים לשיטות פסיכולוגיות ולא מעבר לזה.

עליכם לדאוג שמרכז הקבוצה, הקשר ביניכם, כאשר כל אחד מתבטל כלפי כל היתר ומתחברים מעל האגו שלכם, יהיה חזק ככל האפשר! כי רק בצורה כזאת אתם תוכלו לקבל את האור העליון ולהיות המעביר שלו. והאנשים שיבואו לסדנאות שלכם, הם ירגישו זאת. הם יקבלו משהו שממלא אותם, אף על פי שהם לא ידעו מהיכן זה מגיע. כי זה באמת משהו נעלה, חדש, שיכול להתגלות להם רק דרככם ולא דרך אף אחד אחר!

אבל זה רק במקרה שאתם נמצאים בתוך מרכז הקבוצה, מבטלים את עצמכם ומשתוקקים לדבקות עם הזולת ועם הבורא.

לכן, אם מדברים על עסק פרטי, אני מתכוון שהוא פרטי רק מבחינה רשמית. וברוחניות אתם נכללים עם כל היתר עוד יותר, כדי שהעסק הפרטי שלכם יצליח.

אם אתם יכולים, אז אתם תצליחו. אבל אם אין דבקות בתוך הקבוצה, אז זה לא יעבוד ואתם מבזבזים זמן לחינם! אתם תסגרו את הבסטה כפי שפתחתם אותה.

הצלחתכם בחינוך האינטגרלי תלויה בניצוץ האור שאתם מביאים אתכם מתוך מרכז הקבוצה

לאנשים שאותם אתם מלמדים, כלומר, בניצוץ הקשר ביניכם.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 20.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הפצה לצורך איחוד
סמוך למדרגה הרוחנית הראשונה
להראות דוגמה של איחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest