דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / החיבור הוא כמו אגרוף מכווץ

החיבור הוא כמו אגרוף מכווץ

2012-02-24_5473_w.jpg

בעולם שלנו אין כל כך הרבה אנשים שבהם התעורר הניצוץ הרוחני, ה"נקודה שבלב". הם נמצאים במיעוט בהשוואה לשאר בני האדם, שנמשכים רק לטובות ההנאה הגשמיות של העולם הזה.

אבל אם האנשים שמשתוקקים לגלות את הבורא, מתחברים, אז הם יכולים להשיג עוצמה, שעולה על העוצמה של כל שאר האנושות, מפני שיש להם כוח איכותי.

אפשר להיות גיבור בכמות וגיבור באיכות. ולאיכות יש חשיבות ועוצמה יותר גדולה מאשר לכמות. לכן, אם מתחברים עשרה אנשים שמבררים את המטרה ורוצים להשיג אותה, אז הכוח שנוצר על ידם הוא הרבה יותר גדול מהכוח החיצוני של החברה האנושית הגדולה, של כל מיליארדי בני האדם שמסביבם.

הוא עד כדי כך משמעותי יותר, שהם אינם מושפעים מהשפעת החברה הרחבה בעלת הכוח הכמותי. לכן, על ידי יצירת קבוצה לא גדולה, הם כבר יכולים להתקדם. כי האדם נופל תחת השפעת הסביבה. הבחירה החופשית היחידה שלו, היא בבחירת החברה המתאימה לו.

אם הוא כל הזמן יבטל את עצמו יותר ויותר בפני הקבוצה הקטנה הזאת, אז הוא יכול להיות בטוח שבדרך כזאת הוא יגיע אל המטרה. במידת הביטול העצמי שלו והחיבור עם החברים, בריכוז יותר ויותר גדול, הוא כל הזמן יתקרב אל המטרה. כי המטרה הרי נמצאת במרכז של הקבוצה הקטנה הזאת.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 20.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בואו נכיר את הבורא!
לבחור להיוולד
איפה הדמוקרטיה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest