דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הזמנה לחתונה של מלכות

הזמנה לחתונה של מלכות

מי רוצה לעלות לעולם האצילות? – אתה צועק: אני!

אבל קודם כל תראה שאתה רוצה. בוא נבדוק אותך: האם אתה מסוגל לכך או לא. בעולם האצילות יש את אור החכמה, ומה אם פתאום שוב תרצה לגנוב כמו אדם הראשון?

לכן קיימים כל כך הרבה מסננים שבודקים ומבררים את הכוונות שלנו. אנחנו רואים כמה קשה לנו להתקדם ולהיכנס לעולם האצילות. אנחנו עומדים ליד הפתח בקיר ודופקים על השערים, אבל הם לא נפתחים! ואנחנו עומדים וצועקים: "מלכות דאצילות, למה את לא פותחת?"

והיא עונה: "אתה לא מתאים לי…"

– אבל למה?!

– אתה חושב רק על עצמך, ואני רוצה שתחשוב עליי. האם אתה מחזר אחריי, האם אתה דואג לי, האם אתה חושב איך להיטיב לי ולמלא אותי? אילו מתנות תביא לי, כלומר, אילו דברים אתה יכול לעשות בכוונה על מנת להשפיע? האם יש לך כוונה כזאת?

אין לך אפילו מחשבה כזאת עליי. אתה חושב רק על עצמך. אתה רוצה לבוא אליי, הכלה העשירה, כדי לגנוב את כל מה שיש לי ולברוח בחזרה לעולם שלך, לחברים ולחברות שלך. אז איך אני יכולה לאפשר לך להיכנס?

זה בדיוק המצב שבו אנחנו נמצאים… לכן נבראו מערכות שונות שעוזרות לנו לתקן את עצמנו, להיטהר, להשתחרר מכל המחשבות והרצונות לגנוב, כדי שנרצה להשפיע, להקריב את עצמנו.

על ידן אנחנו בודקים את עצמנו ומתקדמים. וגם מלכות בודקת אותנו, כדי שהיא תוכל סוף סוף לאפשר לנו להיכנס, כעדים ואורחים בחתונה שלה.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 22.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בעולם האצילות, כלומר, אצלו בבית
הזמנה להיכל הכלה
מערכת הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest