דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / הזמן, הוא לא מדד להכנה פנימית

הזמן, הוא לא מדד להכנה פנימית

שאלה: בזמן של תקשורת אינטגרלית, האדם מקבל אנרגיה מההרגשה של המטרה המשותפת, מהחיבור. האם הוא צריך להיכנס למצב הזה לפני כל פעולה בעבודה?

תשובתי: ודאי. רואים את זה באופן ברור מאוד לפי האדם עצמו. אם הייתה לו הדרכה טובה, אז הכול עובר בהצלחה. לעומת זאת, הדרכה רעה מייד מכבה את העבודה שלו.

שאלה: כמה זמן צריכה לקחת ההכנה הפנימית?

תשובתי: קשה לומר. אי אפשר לעמוד עם שעון ולמדוד את משך ההכנה, מפני שהכול תלוי במצב הרוח שאיתו הגעת. יכול להיות שזה עתה דיברת עם חמתך, והיא "שטפה" אותך כל כך חזק, שאתה זקוק להכנה טובה. ויכול להיות להיפך, אתה כבר "עפת" על הכנפיים. לכן, במקרה כזה, הזמן הוא לא מדד.

שאלה: זו יכולה להיות איזו הכנה כללית עבור כל החברים לעבודה לפני תחילתו של יום עבודה?

תשובתי: בהכרח. הם צריכים להתאסף לאחד שלם יחידי, צריכים להרגיש שעכשיו הם הולכים יחד. כי לכל המילים שאנחנו אומרים, אין משמעות מיוחדת.

אנחנו רואים את זה במיוחד עכשיו, כאשר אנחנו נתקלים יותר ויותר באוכלוסייה. כאשר אנחנו עובדים עם קבוצות קטנות או אפילו עם אדם אחד, אנחנו מעבירים להם אנרגיה. מה הם מבינים במילים? מה כבר אנחנו יכולים לומר להם, במיוחד אם זהו קולקטיב מפורד ורפה שאינו רוצה לשמוע שום דבר, אספו אותם לשיעור הראשון והם נאלצים לציית.

לאט לאט אנחנו יכולים להתחיל לתת להם משׂימות בתור הכנה לפגישה הבאה: "בואו בפעם הבאה לפני ההגעה שלנו, אתם תקראו משהו". כדי לחדור לתוך המצב הזה, אנחנו מציעים לכולם לשיר משהו ביחד, לראות איזה קליפ או סרט קצר באורך של עשר דקות, לקרוא.

אבל הדבר החשוב ביותר הוא, שבכל מקרה אנחנו מעבירים לאנשים אנרגיה.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן", 17.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
איחוד, הוא המוצר העיקרי של המפעל האינטגרלי
אנשים שונים, הם נחוצים וחשובים
ללא בעירה פנימית, אין הצלחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest