דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הוראות להצתת הניצוץ הרוחני

הוראות להצתת הניצוץ הרוחני

מתוך שיעור מס' 2 בכנס "קבלה לעם" במצוקי דרגות

כבר עכשיו אנחנו יכולים להיכנס למציאות הרוחנית לזמן מה, אפילו לפני שהתחלנו לחיות בה בקביעות. הכול תלוי רק בכוח החיבור בינינו. אם נשיג את הרמה הראשונה המינימלית שנדרשת להרגשת העולם הרוחני, נרגיש כיצד אנחנו מתקרבים אליו ונכנסים לתוכו.

בינתיים איננו מרגישים ואיננו מבינים, אלא מנוהלים על ידי האגואיזם. וכדי שלא נשוטט בחושך, בגישוש, בחיפוש אחר החיבור הנכון שמאפשר להשיג את העולם הרוחני, המקובלים נותנים לנו עצות מדויקות.

אנחנו אוספים את כל העצות האלה ומנסים לעצב מהם את השיטה המתאימה יותר לזמננו, לתנאים ולתכונות שלנו. איננו מסוגלים לחדור לרוחניות בכוחות עצמנו. אותו ניצוץ האור שפרץ מהעולם הרוחני ויצר את כל היקום שלנו ואותנו בתוכו, הוא זה שצריך לתקן אותנו. הוא מוליד את הכלי הרוחני מ"הנקודה שבלב" שלנו, מהניצוץ הרוחני שנמצא בכל אחד מאיתנו.

אותו הניצוץ הגדול התחלק להמון ניצוצות קטנים, ובכל אחד מאיתנו קיים חלק ממנו, ואותו אנחנו צריכים לגדל. אנחנו צריכים שהאור ישפיע עלינו ויפתח אותנו, כשם שמטיפת זרע גָדֵל גוף שלם, תחילה עובר, לאחר מכן אדם קטן, ואחר כך מבוגר. אך הבעיה היא שאיננו יודעים מה לעשות כדי שהאור יתחיל להשפיע עלינו.

לכן אנחנו צריכים לקיים את עצות המקובלים בצורה יסודית ככל האפשר. זה סוד ההצלחה. פשוט, להתקדם סעיף אחר סעיף בספר ההוראות, ואז, בסופו של דבר, אני מגיע לרגע שבו אני "מדליק" את המנגנון הזה, והוא מתחיל לעבוד!

מתוך שיעור מס' 2 בכנס מצוקי דרגות, 25.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
להחיות את האי האחרון של הרוחניות
החברה שעוזרת להתחיל את החיים הרוחניים
עצה –  סגולה – חשבון חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest