דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / ההרפתקה הכי מרתקת!

ההרפתקה הכי מרתקת!

אנחנו מתקרבים בהדרגה לתפיסת המציאות הנכונה שעלייה מדברת חכמת הקבלה: כל העולמות נמצאים בתוך האדם. עולם מסמל "העלמה" (הסתרה). בעיקרון, כל התמונה של העולם הסובב שאני מתאר מחוץ לי, זו מידת השוני וההבדל שלי מהאור העליון, מהמציאות האמיתית, המושלמת. אנחנו תמיד רואים סך הכול את עצמנו.

אז לשם מה חכמת הקבלה מסבירה לנו בכזה פירוט על תפיסת המציאות? מה זה משנה באיזה אופן בדיוק אני תופס את המציאות, מבין את זה או לא, כי הרי בכל מקרה אני חי בה? – העניין הוא, שאם בעזרת חכמת הקבלה (מדע על קבלת תפיסת מציאות יותר אמיתית, נכונה וטובה), אתה יכול לשנות את עצמך, אז אתה משנה את המציאות. לכן, כשבעזרת חכמת הקבלה אנחנו מתחילים למשוך אור והוא משנה אותנו, אז אותו האור שעליו אנחנו מקרינים מתוכנו את כל המציאות, מראה לנו תמונה אחרת.

בעיקרון, כל פעם אני בונה עולמות חדשים. אני מוסיף באופן קבוע לעולם הזה צורות חדשות, יותר ויותר אמיתיות ומורגשות בתפיסה, בהרגשה, בהבנה ובהשׂגה, מאשר כל מה שאני תופס עכשיו. בכזו מידה, שהמציאות שלנו נראית לי אפסית וקטנטנה בהשוואה לשאר העולמות שמתגלים לי. הרי עולם חדש הופך לנתפס בצורה עוד יותר ריאלית, מאשר אותו עולם שאנחנו תופסים עכשיו.

באותה הצורה אני רוכש שליטה על תפיסת המציאות. אני כביכול מזמין עבורי בדיוק את אותו הסרט שבו אני רוצה להיות נוכח. והסרט הזה הוא החיים שבהם אני חי! לכן תפיסת המציאות זה כל החיים שלי, כל היצירה שלי, כי הרי אני בונה עולמות שבהם אני חי. אני משׂיג בהדרגה כזו דרגה, שאני בונה את עולם אין סוף, עולם ללא שום הגבלות.

נאמר שהבורא ברא עולמות והחריבם, והאדם בונה ומרכיב אותם חזרה, עד שישׂיג עולם טוב לגמרי, עולם אין סוף. כשעולה בכל המדרגות האלה ומתקן את עצמו, יחד עם זה הוא רואה איזה עולם הבורא ברא, ואיזו מציאות עומדת עכשיו לפניו. זוהי ההרפתקה הנפלאה והמרתקת ביותר!

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 20.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מציאות או חיים בין הדמויות?
בשביל מה כל זה קיים?!
המטריקס של המציאות שלנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest