דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההצלה היא בקבוצה

ההצלה היא בקבוצה

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 6.

שאלה: אם תאווה גשמית וחמדנות משתלטות על האדם, קורעות ומשמידות גם את החיים האלה, וכפי שנדמה לו, גם את החיים הרוחניים, אז איך הקבוצה יכולה להשפיע על זה?

תשובתי: קשה מאוד להילחם בקנאה, במשיכה מינית והפרעות מיוחדות אחרות. רצוי להעביר את ההפרעות האלה לרצונות חיוביים.

איך אפשר לעשות את זה? – להשתדל ליצור כזה קשר במשפחה שיספק אתכם לגמרי, אף שאותה ה"תאווה" שמופיעה בזמן לימוד חכמת הקבלה, זו התעוררות לגמרי לא מהסוג ההורמונלי, אלא הרבה יותר גבוה. אבל בכל אופן, כך צריך לעשות.

כאשר אתם מתחילים יותר ללמוד, לממש את עצמכם בקשר עם אנשים אחרים, אתם מתחילים לאט לאט להרגיש, שכל זה ניתן לכם על ידי הבורא. בסופו של דבר, התנועה שלנו קדימה מבוססת על קבלת כל מיני הפרעות ושימוש נכון בהן.

ההפרעות נראות לנו פיזיולוגיות, אבל זה לא כך. אף פעם בשום אמצעים גשמיים אתם לא תרגיעו ולא תבטלו אותן, אלא רק על ידי תיקון רוחני. זה רק נדמה לכם, שאם אתם תשתעשעו עד ערפול חושים, או מה שנקרא "תתנתקו לחלוטין", אז זה יעזור לכם. זה לא יעזור!

ההצלה היא רק בהתקדמות עוד יותר מהירה בקבוצה, שמשפיעה עליכם בכזאת צורה שלא נשארות שום אפשרויות, לא רק לפעול, אלא אפילו לחשוב על זה. חשוב מאוד למקם את עצמך במסגרות כאלה, כדי שלא יהיו לכם לא כוחות ולא מחשבות לבצע פעולות כאלה.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס בסוצ'י, 14.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לבעור בעבודה הרוחנית
האם התענוג הרוחני הוא זהה לכולם?
מתכון לנעורי נצח

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest