דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההסתרה היא לא בבורא, ההסתרה היא בנו

ההסתרה היא לא בבורא, ההסתרה היא בנו

מתוך סדנה מס' 2 בכנס גאורגיה

שאלה: איך אנחנו יכולים להשפיע עכשיו על כל הקבוצות בעולם, כדי שהן תרגשנה את מה שאנחנו מרגישים? איך היינו יכולים להעביר להן את הרגשות שלנו? איזה מתח, יחס, חיבור זה דורש מאיתנו?

תשובתי: אנחנו באמת נמצאים יחד עם כולם. האם הם תופסים אותנו או לא, זו דרך אגב לא בעיה שלנו, מפני שהכול מתרחש ביחס לבורא.

הוא משפיע עלינו, הוא גלוי כלפינו לגמרי. הבורא אינו מסתיר את עצמו. כאשר אנחנו אומרים שהבורא נסתר, אז אין הוא נסתר, אלא אנחנו הם אלה שמסתירים אותו על ידי התכונות המקולקלות שלנו. אין לו מה להסתתר מאיתנו. אנחנו פשוט מתבטאים בצורה כזאת. אבל בעצם ההסתרה היא בנו ולא בבורא.

כך זה גם כלפי הקבוצות האחרות. כאשר אנחנו לומדים, עורכים סדנאות, כל מה שאנחנו עושים, זה כולל בתוכו את כל הקבוצה העולמית. כאשר אנחנו מנסים לכלול אותה בתוכנו, אפילו אם אנחנו לא חושבים על זה כל דקה (כי גם על עצמנו אנחנו לא חושבים כל דקה), אנחנו לא יכולים לכלול אותה בתוכנו, יש לנו עדיין רצון קטן מאוד, כלי קטן. אבל כאשר אנחנו מתחילים להתחבר בינינו, אנחנו נוכל בו זמנית לתפוס מיליארדי מחשבות, מיליארדי רגשות, והם לא יבטלו זה את זה. ואילו עכשיו אנחנו קטנים מאוד, כמו ביט אחד של מידע, שעליו אפשר למשל לכתוב או 0 או 1 ושום דבר יותר. אבל כאשר יהיה לנו חיבור עצום של (אפסים) 0 ו – 1 (אחדים) אלה, כלומר של כל מיני יחידות מידע, אז אנחנו נוכל לרשום ולהיות כלולים מכל האנושות. אז ננסה לעשות את זה.

מתוך סדנה מס' 2 בכנס גאורגיה, 06.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
רגישות לבורא
למה אנחנו לא מצליחים להתאחד?
לכוון את הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest