דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההורים הרוחניים גדלים יחד עם הילדים

ההורים הרוחניים גדלים יחד עם הילדים

שאלה: בעולם שלנו, כשנולד ילד, הוא עוזר להורים לגדול ולהתבגר. האם גם בעולם הרוחני ה"קטן" מוסיף משהו לגדול?

תשובתי: הקטן מוסיף להוריו בכך שהוא דורש מהם מילוי. כל האור שהוא מקבל, עובר דרכם. בעולם שלנו איננו רואים תופעה כזאת. אך בעולמות העליונים, כל האור עובר דרך המדרגות הקודמות. כל נשמה שנולדה שוב, מקבלת מהמדרגות הקודמות ובכך מוסיפה להן מילוי. בזכות אותה נשמה, מתווסף אור בכל העולמות, בכל הפרצופים, בכל הנשמות!

איננו רואים דבר כזה בעולמנו. אך בעולם הרוחני, כשאתה עולה, אתה תמיד ממשיך לקבל דרך אותה המערכת, דרך ההורים הרוחניים שלך. התוספת הזו נרשמת על חשבונך, אך היא מגיעה דרך כל העולמות.

בעולם הזה, שבו אנחנו מתייחסים לכל דבר בצורה אגואיסטית, אנחנו כביכול "דורכים" על ראשיהם של בני הדור הקודם, וכך גדלים. אנחנו מחשיבים את אלו שחיו לפנינו כפרימיטיביים, ואת עצמנו כמפותחים ומתקדמים.

בעולם הרוחני אין זה כך. שם אתה עולה במדרגות וכל הזמן מוסיף לכולם בזכות עומק הרצון (העביות) שלך, כי אתה מצטרף אליהם ומבטל את האגו שלך.

אינך עולה על ידי דריכה על ראשיהם, כמו בעולמנו, שבו אנחנו משתמשים בדורות הקודמים כמו "קרקע מזובלת" שעליה אפשר לגדול. בעולם הרוחני אתה נשאר בדבקות כל הזמן. אתה צריך להידבק להורים הרוחניים שלך בנאמנות.

ככל שתעלה יותר ויותר גבוה, כל המקובלים בשרשרת הזאת, שממנה קיבלת את האור, ייראו לך יותר ויותר נעלים, אתה תצטרף אליהם בצורה חזקה יותר ויותר.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות" 07.07.2011
ידיעות קודמות בנושא:
אבא ואימא עליונים המבינים אותנו
הילדים מתקנים את ההורים
היכן שישנם הורים וילדים מאושרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest