דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הדחף של סוצ'י והפריצה של סנט פטרבורג

הדחף של סוצ'י והפריצה של סנט פטרבורג

שאלה: לא לכל אחד יש אפשרות להגיע לכנס בסנט פטרבורג בספטמבר. איך כל החברים בעולם יכולים לעזור זה לזה ולהתחבר אליו?

תשובתי: בכנס הזה תטפל קבוצת סוצ'י, כלומר אותם החברים שעבדו בהפצה בסוצ'י הקיץ הזה. ואנחנו צריכים בשלושה ימים לעבור את מה שהם עברו.

כמובן, בכנס הזה ישתתפו לא רק אלה שיגיעו לסנט פטרבורג, אלא כל הקבוצות והתלמידים שלנו מכל העולם. ואז כולנו יחד, בשלמות, בזה שנרגיש בפנים את כל מה שהם הרגישו וחוו בסוצ'י, בהחלט נרכוש מדרגה חדשה. לפני זה אנחנו עומדים, בכך שמחכים ומצפים מהם להכנה למימוש הכנס בסנט פטרבורג.

בכלל לא חובה להגיע לכנס פיזית. הנסיעה בכלל לא שייכת לזה. המרחק, זה כלום. אני ראיתי את זה עכשיו בדוגמה של הקבוצות שלנו בדרום אמריקה, שדבוקות ללא שום פירוד איתנו בקשר אינטגרלי ומחוברות באופן הדוק עם השיעורים היומיומיים. פשוט אין להם שום הרגשה של ניתוק, של מרחקים.

ואותו הדבר גם אצל החברים בסוצ'י שבלב שלם נתנו לי לחזור הביתה לאחר ביקור של יום אחד, כדי שכבר בלילה למחרת אני אעביר שיעור לכולם. אני מרגיש, שגם אצלם יש את אותה ההרגשה, אותו הקשר ואותו המילוי והסיפוק מהשיעורים.

לכן כולנו מקושרים הדדית, ולאף אחד אין שום בעיות עם ההתחברות לכנס. מי שבאמת לא יכול להגיע לכנס, אז הוא לא צריך לטרוח ולהשקיע מאמצים על אנושיים, מעל לגבול היכולת. עדיף שתכינו כנסי מראה בקבוצות ובמקומות שלכם כדי לשמור על קשר מרבי, ואני מבטיח לכם את אותה עוצמת החיבור ואותה ההתפעלות. אם אתם איתנו, אז אנחנו איתכם, כאילו שנמצאים במתחם אחד.

בכללות, אנחנו רוצים שהניסיון של סוצ'י יועבר בצורה רגשית לכולם. אם הקהל העולמי הגדול שלנו יתכלל עם מה שהם עברו וחוו, אז זאת תהיה דרגה מאוד טובה.

החברים שלנו, גברים ונשים, השיגו שם שיתוף פעולה הדדי והתכללות הדדית מאוד טובה ויפה, ממש מסירות נפש אמיתית. נקווה שגם אנחנו נתכלל איתם, כי בשביל זה קיימים החברים.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מצווה אחת", 26.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ישראל, זה לא גיאוגרפיה
יש במה לקנא
בלי הכנה, אין כנס!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest