דף הבית / המשבר ופתרונו / הדו"ח לועידת G-20: דעת הציבור על המשבר העולמי

הדו"ח לועידת G-20: דעת הציבור על המשבר העולמי

דעה: G-20 תשלח למפגש בין ראשי המדינות את הדו"ח: "המבט של החברה האזרחית על המשבר העולמי והשלכותיו". מטרת הדו"ח היא להציג בפני מנהיגי המדינות הגדולות ביותר את הערכת ההשלכות של המשבר העולמי על ידי החברה האזרחית הגלובלית.

בסדר העולמי החדש, למוסדות של החברה האזרחית יש תפקיד חשוב יותר ויותר, והם משתתפים בצורה אמיתית בקבלת ההחלטות המדיניות. החברה האזרחית הגלובלית יכולה וחייבת לקחת אחריות על מציאת פתרונות לאתגרים והאיומים הקיימים, משום שהמדינות אינן מסוגלות להתמודד עם זה לבד.

התייחסותי: בזמן האחרון העולם מתחיל להבין את חוסר האונים של כל המוסדות שנוצרו בעבר על מנת להתמודד עם האתגרים הגלובליים החדשים. כאשר הממשלות חסרות אונים, החברה מתחילה לחפש אמצעים אחרים לפיתרון הבעיות ללא דיחוי. השאלה היחידה היא, האם לחברה עצמה יש אפשרויות לפתור את הבעיות הללו, או גם לה "יש רצון, אך אין אפשרויות"?

החיפוש במהירות יוביל להכרה שאין פיתרון לבעיה. הדבר היחיד שנשאר לעשות זה לפנות לחינוך האינטגרלי, אף על פי שהפיתרון הזה לכל בעיות העולם נשמע מוזר. אפשרות אחרת היא שימוש בכוח, אם כי גם שימוש בכוח לא יפתור אף בעיה. ואז הייסורים יובילו את העולם להכרת הצורך בתיקון של הטבע האנושי.

ידיעות קודמות בנושא:
לקראת פסגת ה-G20
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 11
אנושות ללא מנהיג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest