דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הגיע הזמן לממש את שיטת הקבלה

הגיע הזמן לממש את שיטת הקבלה

רק בקבוצה, בסביבה, טמון חופש הבחירה שלנו, שמתבטא בכך שאנחנו בוחרים בסביבה טובה, שבה אנחנו רוצים לבנות מודל של האנושות המתוקנת, ולשֵם כך אנחנו חייבים להשתמש בכוח שמעניק לנו לימוד חכמת הקבלה, שהוא הכוח העוצמתי ביותר. הרי חכמת הקבלה מדברת בשפה גלויה על המצבים הרוחניים, ואיתה קל יותר להישאר בכוונה הנכונה. דווקא כדי לעזור לנו להגיע לכוונה הנכונה, קיבלנו את הספרים שכתובים בשפת הקבלה, במקום בשפת המשנה או התלמוד.

ולכן אנחנו מתגבשים בקבוצה ורוצים לבנות בינינו כאלה יחסים, שבהם כולנו מחוברים זה לזה. גם המצב הכללי בעולם כבד דוחף אותנו לזה. הוא לוחץ עלינו ומחייב אותנו להתחבר, כדי לעזור לשיטת התיקון להתפשט בכל העולם.

אם כך, אנחנו נמצאים בכזאת תקופה, שבה התורה מתממשת בעבודה הפנימית המעשית, מה שנקרא "תורה שיש עימה מלאכה". וכזאת תורה היא מבורכת ו"משכחת עוון", כלומר, מתקנת את ה"עוון" היחיד שלנו: האגו שלנו, הכוונה האגואיסטית.

אין דבר חשוב יותר מלתאר לעצמנו את מצבנו המתוקן, גם בקשר בינינו, גם בגילוי הבורא וגם בדבקות עימו, כדי להגיע בסופו של דבר לכוונה ההשפעה הטהורה. את המטרה הזאת אנחנו צריכים לממש בפועל, בקבוצה ובכל האנושות, ורק לצורך זה אנחנו עוסקים בחכמת הקבלה.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 11.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
כל העולם עומד לפני הר סיני
לעמוד מתחת לאור
בואו נרצה שהכתוב יתממש!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest