דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / הברירה היחידה היא חיבור

הברירה היחידה היא חיבור

העם מפולג. תושבי הדרום מרגישים מקופחים. ואף על פי שרבים מביעים נכונות לארח "פליטים מהדרום", למעשה לא כולם מבינים ומרגישים באיזה מצב הם נמצאים. גם מבוגרים וגם ילדים מתקשים לספוג הפגזות. על החברה היום לספק תמיכה אמיתית למי שספג מכה.

חום והשתתפות הדדית, צריכה להיות מעל כל ההפרעות. היום לא יעזרו טילים נגד טילים וגם לא כסף.

אנחנו עוד נראה כיצד קורסות מעצמות בעלות משאבים. למעשה, כולנו נמצאים על אותו "כדור קטן", בתוך אותה "סירה", כולנו מקושרים. בלי איזון גלובלי, בלי הומיאוסטזיס, אנחנו נגיע לחורבן כללי.

ולהיפך, כבר היום, על ידי הערבות בינינו, אנחנו יכולים להראות דוגמה לעולם כולו ולעזור לו לצאת מהמשבר. הרי המשבר לא נגמר בטרור, בכלכלה או בפיננסים. אסונות הטבע, למשל, יכולים להיות יותר גרועים ממלחמה. היום העולם זקוק נואשות לעיקרון הערבות, מכיוון שהוא מביא להרמוניה בינינו ולהרמוניה עם הטבע.

אחדות זהו חוק הטבע. אבל מהיכן ניקח כוח כדי לעשות לפחות את הצעד הראשון אחד לקראת השני? היום כל "הפתרונות" הם "חצי עבודה" שרק מעכבת את הקריסה. וכולם מבינים זאת היטב. פשוט אין לנו ברירה אחרת חוץ מלהתחבר. ועם ישראל יכול להיות דוגמה מצוינת לכך. אין זה מקרה שלא מחשיבים אותנו לעם, ואת המדינה מכנים "בהתהוות". למעשה, זה נכון, מכיוון שאנחנו עדיין לא עם מלוכד, עדיין לא מימשנו את התנאי שהוצב בפנינו לפני זמן רב. והכול בידינו.

ידיעות קודמות בנושא:
מטריית האיחוד המצילה
מלחמה מסיבות אי רציונאליות
אנחנו חזקים כשאנחנו יחד וחלשים כשאנחנו מפורדים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest