דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הבית שלי מחול, והמבצר שלי?

הבית שלי מחול, והמבצר שלי?

צריך לא סתם לחנך את האדם לנימוסים טובים, אלא באמת לשנות את הטבע שלו. אחרת הסיפור עם החתולים שמלובשים בחליפות ושאולפו להיות מלצרים, יחזור על עצמו. כמו שמספר משל חסידי, החתולים זרקו את המגשים שלהם ורצו לרדוף אחרי העכברים ברגע שראו אותם לפניהם.

כלומר אנחנו נחנך את האדם, הוא יתנהג בצורה טובה ויפה, אבל ברגע שיאיר לפניו איזה תענוג, הוא יזרוק את כל החינוך שלך ויברח. אנחנו צריכים לשנות את הטבע! לכן אנחנו צריכים להיות מאוד מציאותיים ולהבין, האם יש לנו כוח כדי לבצע את זה או לא? אם לא, אז אל תטריד את האנשים, שייהנו מהחיים, עד כמה שזה אפשרי, שישבו בפאב על כוס של בירה או במגרש כדורגל עם גרעינים.

לכן הנקודה המכרעת היא: אתה הולך עם האור לתקן את העולם או שאתה סתם מבלבל לאנשים את המוח? לכן, כדי שיהיה לך את המאור המחזיר למוטב, אתה צריך להיות מסודר ככלי רוחני, והכלי הזה נקרא "ערבות". ודווקא לזה צריך לדאוג בראש ובראשונה, אחרת אין אפילו בשביל מה לצאת.

אם אנחנו יוצאים לציבור, מצוידים בכוח האור, זה אומר שאנחנו מאפשרים לבורא להילחם במקומנו. כי מה אנחנו יכולים לעשות בעצמנו? אנחנו כבר נוכחנו לדעת מניסיוננו, שהבורא מנתץ את כל הניסיונות של בני האדם לבנות בכוחם חברת רווחה, מבלי שמשאיר מהן אבן על אבן. אנחנו עוד נראה בשנים הקרובות, איך הכלכלה האמריקאית תקרוס ותתפורר לגמרי ותעורר גלים גדולים בכל העולם.

הגיע הזמן, שהאור צריך לפעול! וללא האור הכול יתפורר. פעם היה קיים האגו הגדול שהחזיק וחיזק את גרגירי החול יחד, ואנחנו יכולנו לבנות את כל העולם הזה כמו ילדים שבונים ארמונות מחול על שפת הים. אבל היום אין את הקשר הזה, האגו נעלם, הוא כבר לא מחזיק את גרגרי החול יחד. לא נשאר לו חומר דלק, מילוי, שהיה מזין אותו.

מה אפשר לעשות עם אדם שלא רוצה שום דבר ומוכן עד סוף החיים שלו לחיות אצל אימא שלו, לא רוצה לעבוד, חולם לקבל איזו פנסיה קטנה כבר בגיל 20, כדי להתקיים איך שהוא. היום האגו לא עובד, כי הוא לא רואה בזה תועלת. אז ממה אנחנו יכולים לבנות משהו? אנחנו רואים שהכול מתפורר, המשבר אוחז בכל המדינות, בכל חלקי העולם. כאלה מעצמות חזקות, כמו סוריה, פתאום ברגע אחד נמצאת בכזה הרס, שיידרשו 30- 50 שנה כדי להחזירה למצבה הקודם, אם דבר כזה בכלל אפשרי.

מדינות משגשגות הופכות למדבר, מפני שעכשיו צריך לבוא האור ולהחיות את ה"כלים". וזה תלוי רק בך! לכן אתה תצטרך לצאת אל העולם ולהביא להם את השיטה. ואם אתה לא תביא את השיטה שחייבת לעבור דרכך, אז כולם יאשימו אותך שאתה הסיבה לכל הבעיות של העולם ויבואו לדרוש ממך. המצב הוא די רציני. אי אפשר רק לחיות את היום, הכול יכול להתהפך ברגע אחד.

מתוך שיעור על מאמר מס' ל"ח מספר "שמעתי", 01.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
העולם הוא תינוק שנמצא על הידיים שלנו
ללא בלמים
משבר: בחיפוש אחר הפתרון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest