דף הבית / המשבר ופתרונו / הביקוש לבעלים יורד

הביקוש לבעלים יורד

מחקר: הסטריאוטיפים החברתיים (נשים – במטבח, הגברים – מפרנסים) מפסיקים לפעול, בדומה לחוקים של היצע וביקוש. נשים הפסיקו להתחתן בגלל חוסר האיזון שנוצר. בהתאם להתחייבויות בהסכם הנישואין, יש מחיר, הוצאות, והטבות לבני הזוג.

תנאי ההסכם עשויים להיות מועילים יותר לאחד מבני הזוג. ההיבט הכלכלי של ההסכם, זה לא רק השכר של הגברים והנשים, אלא גם תרומתם לעבודות הבית והטיפול בבני המשפחה. באופן מסורתי, הנשים לא קיבלו משכורת גבוהה ושילמו מחיר גבוה יותר לנישואין מאשר הגברים.

בעקבות הגדלת ההיצע מצד הנשים שרוצות להתחתן, מחיר הנישואין לגברים יורד – ועל פי ההסכם הבעלים משלמים "מינימום" לשירותים היום- יומיים שניתנים על ידי האישה. אם הכמות של הנשים שרוצות להתחתן יורדת, תנאי הנישואין עבורן משתפרים.

רכישת עצמאות כלכלית על ידי הנשים סיבכה את שוק הנישואין: הגברים לא יכולים להסתגל לתפקיד החברתי החדש, וכתוצאה מכך, זוגות שאצלם האישה מרוויחה יותר מבעלה, פחות מרוצים מהנישואים ומתגרשים לעתים קרובות יותר. הביקוש להתחייבויות לטווח ארוך יורד בהתמדה. אנחנו חייבים להפסיק להתאבל על השינוי הזה ולהסתגל לעולם שבו מתחתנים פחות.

התייחסותי: המשפחה היא הבסיס של הציביליזציה, וכל עוד הציביליזציה קיימת, המשפחה תמשיך להתקיים. עוד הבולשביקים חלמו על חיי מין חופשים וחינוך הילדים בפנימיות, אבל הטבע תמיד מחזיר כל דבר למקומו. הדבר העיקרי הוא – לחקור את הטבע, כדי כל הזמן לשאוף להרמוניה איתו.

ידיעות קודמות בנושא:
הקריירה המוצלחת של האישה מפרקת את נישואיה
ערכי המשפחה, תחת הסכין!
מוסד הנישואין מתפקע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest