דף הבית / המשבר ופתרונו / האקלים של כדור הארץ משתנה

האקלים של כדור הארץ משתנה

דעה: האקלים על פני כדור הארץ השתנה. בהתפרצות באר הנפט BP ב- 20.04.2010, נוצרה דליפת נפט לתוך מפרץ מקסיקו. עד שהצליחו לחסום את הסדק, 480 מיליון חביות נפט נשפכו לתוך האוקיינוס והרסו את "זרם הגולף" החם (Gulf Stream, הוא זרם ימי חם, שמוצאו במפרץ מקסיקו, ואשר המשכו מגיע לחופי מערב אירופה וצפונה ומחמם את האזורים האלה בקרבת החוף), שקובע את מזג האוויר בחצי הכדור הצפוני. "זרם קורושיו" (הנקרא גם זרם יפן או הזרם השחור, הוא זרם ים בחלקו המערבי של צפון האוקיינוס השקט הזורם לכיוון צפון. מקורו של הזרם הוא מול חופי טאיוואן, והוא זורם בכיוון צפון־מזרח בחולפו על פני יפן, שם הוא מתמזג עם הזרם הפסיפי הצפוני הפונה מזרחה. הזרם מקביל בתכונותיו לזרם הגולף הזורם באוקיינוס האטלנטי בכך שהוא נושא מים חמים טרופיים לכיוון האזור הארקטי, והוא אחד מזרמי הים החזקים בעולם) שאת השפעתו השלים זרם הגולף (Gulf Stream), מתחיל להקפיא את אירופה.

כתוצאה מכך, לקראת שנת 2025 באירופה יהיה חום חזק בקיץ, ובחורף יהיה קור והאזור של "הקור הנצחי" (permafrost) יגיע עד לקו הרוחב של פריז ורומא. נהרות סיביר שזורמים לתוך האוקיינוס הארקטי יתנגשו באזור של הקרח, ותוך שנתיים- שלוש יציפו את המישור הסבירי ויהפכו אותו לביצה ענקית. סהרה וצפון אמריקה יהפכו להיות יערות, כמו בתקופת יוון העתיקה ומצרים. לפעמים המדענים מנבאים את עידן הקרח הקטן כבר בשנת 2014, בשל צניחה בפעילות השמש.

הערה: הדומם, הצומח והחי הם חלקים של הטבע האחד והם לגמרי קשורים ביניהם, והחלק החופשי היחידי שקובע את המצב שלו, הוא ההתנהגות של האדם. אם היא הופכת להיות דומה לטבע, אז היא גורמת לאפקט חיובי עצום, מכיוון שהאדם, כתוצאה מההתעלות מעל הטבע, אם הוא משיג השתוות איתו, תיקון של האגו שלו, אז הוא הופך להיות הכוח הכי גבוה של הטבע, וכל מערכות הטבע מתחברות, מתאזנות ונאצלות.

ידיעות קודמות בנושא:
לאירופה מצפה גל גבוה
גזי החממה חיממו את כדור הארץ
על כדור הארץ מתחיל עידן הסופות העוצמתיות ביותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest