דף הבית / אקטואליה / האסטרטגיה שלנו היא איחוד העם

האסטרטגיה שלנו היא איחוד העם

שאלה: אני מבין שכשאתה מדבר על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, אתה מגלה את שורש הבעיה, אבל אם מתנפלים עליי כדי להרוג אותי, מה אני צריך לעשות?

תשובתי: אתה צריך להרוג ראשון את התוקף, אבל זה לא יעזור לפתור את הסכסוך, אתה רק תרחיק באופן זמני את הבעיות, אבל לא תצא מהמצב הנוכחי. לאחר גלות בת 2,000 שנה החזירו אותנו חזרה לארץ ישראל, כדי שנתאחד ונהפוך לעם אחד מאוחד. רק במקרה כזה נוכל לשנות את העולם, בזה שניתן לו מערכת חדשה, פרדיגמה חדשה, מבט חדש על האנושות. 

בזמנינו האנושות הפכה לאינטגרלית, גלובלית, מקושרת, סגורה לחלוטין סביב כדור הארץ הקטן. אנחנו מהווים מערכת יחידה התלויה הדדית, ורק היחסים ההדדיים הטובים שלנו יכולים להציל את האנושות מהשמדה. ויחסים הדדיים נכונים נמצאים בתוך העם היהודי, ואנחנו צריכים להגיע לחיבור ואיחוד: "ואהבת לרעך כמוך". זה אפשרי! רק במקרה כזה נהפוך להיות תואמים לטבע ונגיע לחיים נורמליים, רגועים וטובים. הטבע אינו מסכים לפּחות מזה, הוא דוחף אותנו לזה.

הערה: אבל אדם שנמצא בדרגה של העולם הזה דורש: מוות למחבלים! הוא רוצה לעצור בכוח את הסכסוך, מפני שהמחבלים מפחדים רק מכוח.

תשובתי: זה לא יעבוד! מפני שלעולם חוקים משלו, יותר פנימיים! אנחנו רואים, שלא אמריקה ולא רוסיה, ולא אף אחת מהמדינות, לא יכולה לעשות מה שהיא הייתה רוצה. יתרה מזאת, אף אחד לא יבוא להגן עלינו. להיפך! כולם מוכנים לרמוס אותנו, אין לנו חברים בקהילה הבינלאומית. אבל הם יופיעו אם נתחיל לממש בינינו את שיטת שיתוף הפעולה ההדדית האינטגרלית. כולם מיד ישנו את היחס שלהם כלפינו! בזה אנחנו לא תלויים באף אחד.

הערה: עד כמה שהבנתי, הטקטיקה שלנו היא כזאת: אם מישהו בא להרוג אותך, השכם להורגו.

תשובתי: כן, מפני שאם יהרגו אותך, לא תוכל לממש את עצמך, לא תוכל להתחיל להתחבר ולהתאחד עם אחרים. כלומר, במקרה הזה אתה צריך להקדים את התוקף. אבל האסטרטגיה שלנו, זה איחוד העם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול בעצם פועל", 28.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest