דף הבית / המשבר ופתרונו / האנושות לנצח חולה

האנושות לנצח חולה

דעה: תעשיית התרופות הינה פשע מאורגן אשר מייצר יותר ויותר תרופות שונות. כדי שירכשו אותן, יוצרים מחלות חדשות, ואמצעי התקשורת דואגים לשמר בהתמדה את ה"שיגעון", מהסוג "בקרוב כולנו נמות משפעת".

באיחוד האירופי, יש רשימה של 12,000 תרופות, בעוד שארגון הבריאות העולמי קבע, כי לטיפול בכל המחלות מספיקות 200 תרופות. אז מדוע יש מגוון כל כך מוגזם של תרופות?

הרופא הוא לא מרפא, אלא סוחר. חלפו הימים כאשר הרופא בעצמו יצר את התערובות והאבקות שלו. לרופאים המודרניים אין ידע בתחום של הכימיה הרפואית, מעט מאוד ידוע להם על מנגנוני הפעולה של התרופות, ככל שהרופא מבוגר יותר, כך הוא פחות בקי בחידושים. הרופאים הם בעצמם קורבנות של הפרסום על הסגולות הרפואיות של המוצרים החדשים. הם מפיצים מוצרים של חברה זו או אחרת, ומרוויחים אחוזים מהמכירות של התרופות. התפקיד של הרופא הופך להיות פסיבי לחלוטין, הוא אינו מרפא, אלא בוחר את התרופה שעובדת, כפי שאמרו לו בפרסומת.

תרופות עם פעולת תגובה. כל סוגי התרופות מבוססים על פעולת תגובה, עיקרון "הניגוד", עיקרון שלילי. האנטיביוטיקה, נוגדי הדלקות ומשככי הכאבים, התרופות להורדת לחץ הדם, התרופות נגד טרשת עורקים, התרופות נוגדות דיכאון ותרופות ההרגעה, תרופות נוגדות גידולים – כל אלה נועדות לרפא את המחלה שכבר קיימת. לכן הופעתן של תרופות שהיו בצורה מעשית מונעות מחלות, הייתה מכה לרווחים של כל חברות התרופות שבעולם. שלא במפתיע, תרופות מסוג זה אינן מופיעות.

הרפואה יכולה לשמר את חייהם של זקנים בני 90, מפני שזה מועיל ליצרני התרופות – לכן האידיאל שלהם הוא "החולה הנצחי". התרופות אינן צריכות לרפא, אלא רק לשמר את המצב.

תמנון התרופות. "Sandoz”, “Ciba Geidi”,”Hoffman La Roche” ,”Bayer” – אלה תאגידי התרופות הבין-לאומיים. רוב הפטנטים לשימוש בחומרים כימיים למטרות רפואיות נמצאים בידם. המומחים שלהם משמשים כיועצים של רשויות פוליטיות ומדיניות בענייני רפואה ובריאות. הם מייעצים אילו תרופות לכלול ברשימת התרופות המורשות ופועלים על פי האינטרסים שלהם. מתגלה כאן קשר בין פוליטיקאים ורוקחים מושחתים. אף אחד אינו חושב על הבריאות של האוכלוסייה. מישהו מרוויח מזה בגדול.

התייחסותי: האגו שולט בכל תחומי החיים שלנו, ועד שאנחנו לא נהפוך אותו לתכונת ההשפעה, אנחנו נסבול מכל הביטויים שלו. לנסות לתקן רק אחד מהביטויים של הטבע שלנו, זהו דבר חסר תועלת, מפני שתופעה זו נצפתה בכל החברה, בכל רחבי העולם. לכן, רק התקדמות לכיוון של השתוות הצורה עם הטבע, לכיוון החוק העיקרי שלו של התלות ההדדית האינטגרלית, תציל אותנו מהעתיד המאיים.

ידיעות קודמות בנושא:
שרותי הבריאות לטובת הכיס הפרטי
תעשיית התרופות במשבר
בריאות או עושק?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest