דף הבית / כלכלה / כסף / האנושות לא תשרוד את הנפילה הקטלנית

האנושות לא תשרוד את הנפילה הקטלנית

דעתו של ר. דונקן (Richard Duncan), הבנק העולמי, הכלכלן הראשי של Blackhorse Asset Mgmt: החוב האמריקאי של 16 טריליון הדולרים הפך לנפילה קטלנית, שהתוצאה שלה תהיה דיכאון כל כך חמור, שהציביליזציה לא תשרוד אותו.

דעתו של ל. קוטיקוף (Laurence Kotlikoff), חבר במועצה לענייני כלכלה הכפופה לנשיא: הגירעון התקציבי האמיתי הוא 211 טריליון דולרים, אם לוקחים בחשבון את ההתחייבויות התקציביות הלא ממומשות לרווחה ולביטוח הבריאות.

דעתו של ק. מרטנסון (Chris Martenson), הנשיא לשעבר של Fortune 300: יש דפוס זהה בחובנו, שוק האשראי הכללי והצע הכסף שמבטיח את כישלוננו. הדפוס הזה, כמו מבנה פירמידלי, עולה בזינוק לפני קריסתו. הדפוס הזה אינו מוגבל לכלכלה. אנחנו מצאנו את אותו הדפוס גם באספקת אנרגיה, מזון ומים. כל המערכות הללו יכולות לקרוס בבת אחת.

דעתו של ק. פיטסג'רלד (Keith Fitz-Gerald), הנשיא של קבוצת Fitz-Gerald: הדפוס הזה הוא "טיימר" לספירה לאחור שבמהירות מתקרבת לאפס. וכאשר זה יקרה, הכאוס ימחץ את האמריקאים. הדבר הגרוע ביותר הוא שאותו הדפוס ממשיך להתגלות בכל מערכת החיונית לחברה ולדרך החיים שלנו.

התייחסותי: משום שאנחנו מצאנו את עצמינו סגורים ברשת אינטגרלית אחת של קשר טוטלי ותלות הדדית, אין ספק שהמשבר הוא כללי, וחודר לכל הרמות של הפעילות והחיים שלנו. הקריסה תהיה בו זמנית בכל תחומי הפעילות האנושית בעולם.

ידיעות קודמות בנושא:
נכריז על עצמנו כפושטי רגל ונתחיל הכול מהתחלה!
החוב העולמי של $190 טריליון גדול פי 3 מהתמ"ג העולמי
לבנות את העולם על יסודות חדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest