דף הבית / אקטואליה / האמת על החרם על ישראל, חלק ב'

האמת על החרם על ישראל, חלק ב'

אנחנו צריכים להבין שההנהגה העליונה מעוררת בעמים יחס שלילי כלפינו, מאחר ואנחנו מצידנו, לא מייצרים שום דבר חיובי.

אנחנו צריכים להפוך להיות "ממלכת כוהנים", "גוי קדוש". בעל הסולם כותב על זה במאמרי "מתן תורה", "ערבות" ומאמרים נוספים. זהו הייעוד, התפקיד שלנו, אבל אנחנו לא מבצעים אותו. נכון להיום תהליך ההיווצרות של ישראל המודרנית כבר מוצה. לא הצלחנו ליצור עם שלפי המבנה שלו יהיה תואם למושג "עם ישראל". כתוצאה מכך גם המדינה לא יכולה לקרוא לעצמה "מדינת ישראל". התרבות והחינוך לא תואמים לחלוטין, למה שהיה צריך להיות.

ולכן בשנים האחרונות הלחץ החיצוני עלינו הולך וגובר. לא חשוב באמצעות מי, הנשיא האמריקאי או ראש ממשלת צרפת או אנגליה, ארגון סטודנטים זה או אחר, או השכנים הערביים שלנו שבאזורנו. יתרה מזאת, בזמן האחרון אנחנו כבר מרגישים לחץ מכל הכיוונים. היום העסק מגיע למצב שאף מדינה, אף עם, אף לא מפלגה אחת, מרימים את קולם בעד ישראל. וזהו סימן מובהק לכך שמרווח הזמן שהוקצה לנו לארגון עצמי אמיתי ונכון, כדי שנהפוך להיות למה שהיינו צריכים להפוך להיות, "אור לגויים", מוצה.

להיות "אור לגויים" אנחנו יכולים רק בתנאי שאנחנו מתאחדים בינינו. כי העם שלנו, בשונה מעמים אחרים, לא נוסד על בסיס גנטי. ייסדה אותו קבוצת אנשים שהייתה מאוחדת על ידי אידיאולוגיה, ולא על ידי "ביולוגיה". צריך לקחת בחשבון את מה שנאמר בתורה ואת מה שאומרים המקובלים: יש לנו תפקיד מיוחד ואנחנו צריכים לממשו בצורה נכונה. קודם כל במה שנוגע לעם ישראל במדינה שלו.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית בנושא "החרם על ישראל", 3.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest