דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האמת הפשוטה של היום

האמת הפשוטה של היום

חייבים להבין דבר מאוד פשוט: בעולם המודרני של היום, לא תוכל להצליח בשום דבר, אם לא תתחבר בצורה נכונה עם האחרים. זה מה שאנחנו מגלים בעקבות המשבר הכללי. המשבר הזה אומר לך: "חביבי, אתה רוצה להצליח? תסתכל: כל מה שעשית עד היום נמצא במשבר. צריך להיות ברור לך, שמהיום והלאה לא תוכל להצליח בשום דבר, מה שלא תעשה, אם לא תהיה תואם למערכת הגלובלית והאינטגרלית".

וההתאמה הזאת נקראת "ערבות"! רוצה להצליח? – תדע, שתוכל לבצע משהו מועיל רק בתנאי שתשתלב בצורה נכונה בכל הרשת הגלובלית הזאת. והערבות היא תנאי הכרחי כדי להשתלב בה. אם תוכל לעשות את זה, תצליח. אם לא תוכל, חבל לך על הזמן. אתה רק תביא את עצמך למצב עוד יותר גרוע.

וזה מאוד פשוט להצליח. כל אדם יכול להרגיש מהי הערבות, כל אחד יכול לתאר לעצמו מה זאת משפחה נכונה, חמה ודואגת.

ובכל אופן, חייבים ללמוד על הערבות. כל אחד יצטרך בסופו של דבר לשנות את דעתו על חכמת הקבלה, להבין שזוהי חכמה אלוקית, ולהרגיש שהוא עוסק בתיקון נשמתו. צריך להשתחרר מהפחד מפני החכמה הזאת ולהבין שהיא מאוד טבעית. הרי היא בסך הכול מלמדת אותנו על הכוח שפועל בחברה האנושית, ואנחנו חייבים להכיר אותו ולהשיג אותו. אחרת פשוט לא נוכל להתקיים היום.

מי יוכל לחלוק על כך, אם אני אֶראה שעד שלא אגלה את הכוח העליון, פשוט לא יהיה לי מה לאכול! אנשים חושבים שזאת איזושהי חכמה גבוהה, על כל מיני ספרות עליונות. ולמעשה, היא הדבר הכי קרוב אלינו.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 02.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המנהל החדש של העולם
מטריצה רוחנית וקוטג' לארוחת הבוקר
החלק הראשון נגמר. מה הלאה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest