דף הבית / כללי / האמת הנסתרת של האיסלאם

האמת הנסתרת של האיסלאם

מאמר דעה: "פרופ' ניסים דנה טוען כי התביעות של הערבים על ארץ ישראל מנוגדות לְמה שכתוב בקוראן עצמו. הקוראן רואה בארץ ישראל את הארץ של העם היהודי, וקיים הבדל גדול בין מה שכתוב בקוראן לבין מה שמטיפים במסגדים.

ירושלים שהינה מרכז המחלוקת בין ישראל לעולם המוסלמי, לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן. החליף השני ששלט שש שנים לאחר מותו של מוחמד, מורה שהר הבית הוא מקום קדוש ליהודים ולא למוסלמים. מנהיגי דת מוסלמיים לא קוראים את הטקסטים מהמקורות, לא מתעמקים בעקרונות הבסיסיים שלהם, לא משקיעים מאמצים כדי להבינם, אלא מסתמכים על "פרסום דתי" מאוחר יותר.

גבולותיה של ארץ ישראל המיועדת לעם היהודי, בהתאם לקוראן (פרק 7, פסוק 137) נאמר כי אללה מצווה את ארץ ישראל לעם היהודי, את חלקיה המזרחיים והמערביים, ובזה הוא מקיים את הבטחתו ליהודים. צ'אראבי, אחד הפרשנים האיסלאמיים הגדולים, מסכם את התשובה של רוב התיאולוגים האיסלאמיים בכך שהארץ שאותה אללה מעניק ליהודים, משתרעת מהפרת ועד לגדה המזרחית של הנילוס."

אני סבור שכל האמת תתגלה בהתפכחות העתידית של העולם, כאשר הבורא יתגלה לכל אומות העולם, וכולם יעלו למדרגה הבאה של ההתפתחות שלהם. אז כבר לא תהיה משמעות לגבולות הגיאוגרפיים של ארץ ישראל, אלא תהיה ארץ אחת ועם אחד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest