דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האמצעי היעיל ביותר להתקדמות

האמצעי היעיל ביותר להתקדמות

laitman_2010-10-26_1786-70.jpg

ספר הזוהר משפיע על האדם באופן מיוחד: מספיק לאדם לקרוא, לשמוע, לרצות, להיות מחובר (אפילו בצורה וירטואלית) עם הקבוצה, וכל זה אפילו במידה קטנה, עד כמה שהחיים מאפשרים לו להשתחרר עבור הספר הזה, והזוהר כבר מתחיל לפתח בו כלי קליטה רוחני. ובמידה הזאת, האדם מתחיל להרגיש שינויים, שלבי התקדמות.

את ספר הזוהר צריך פשוט לקרוא. טוב היה אם היו מוציאים חלקים נבחרים בפורמט כיס, כדי שהאדם יוכל לקרוא אותו בכל מקום. כי הרי אין אמצעי יעיל יותר להתקדמות האדם, מאשר הספר הזה. ספר תהילים אינו עוזר להתקדמות הרוחנית, כל האנושות קוראת אותו כבר אלפי שנים, האנשים האלו רק מרגיעים את עצמם. זה לא מוריד בשום פנים ואופן מערכו של ספר תהילים שנכתב מגובה של המלכות המלאה. כי הרי דוד המלך הוא נציג המלכות של כל הבריאה. כמו גם כל הספרים ה"קדושים" שנכתבו על ידי מקובלים שהשׂיגו את הבורא, הם נושׂאים בתוכם את אורו.

אך המאור המחזיר למוטב שיוצר בנו את תכונת ההשפעה, כפי שמסביר בעל הסולם ב"הקדמה לתלמוד עשר הספירות", קרוב יותר עבורנו ויעיל יותר מספר הזוהר. בספר הזוהר, האור הוא החזק ביותר. מובן שצריך לשלב את קריאת הזוהר עם לימוד מאמרים של בעל הסולם ושל הרב"ש, תלמוד עשר הספירות. אך ספר הזוהר חייב למלא את כל הדקות הפנויות של האדם.

מתוך שיעור על הקדמת ספר הזוהר, 30.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
זוהר – התרופה מכל המחלות
ספר הזוהר מקשר אותנו עם הכוח העליון
הזוהר – מקור של אור אין סוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest