דף הבית / כללי / האם סוף העולם מתבטל?

האם סוף העולם מתבטל?

שאלה: הרב פנחס ווינסטון, מחברם של יותר מ – 50 ספרים בנושא דתי-מיסטי, הודיע, שישראל צריכה בדחיפות להתכונן למלחמה שתתרחש על פני הארץ הזאת, ואחריה יכול להגיע סוף העולם. המלחמה יכולה להימשך בסך הכול 12 דקות, אבל להקיף את כל העולם.

העם החל לדאוג ופתאום ראה שכל הסימנים מובילים לזה. למשל, לא מזמן זחל נחש על הכותל המערבי, נמצא דג חי בים המלח. וישנו הניבוי של הנביא יחזקאל על הופעת חיים במים מתים לפני סוף העולם.

בחודש ספטמבר 2018 נולד עגל בצבע אדום, זה מוזכר בתורה כניבוי של סוף הזמנים. ולא מזמן נפלה אבן גדולה מהכותל המערבי, וכמעט מעכה אישה שהתפללה.

מה אתה חושב על כך? הכול מוביל לסוף העולם לפי כל הסימנים…

תשובתי: הסימנים כמובן, מאוד מעניינים. הם יכולים להדאיג מישהו. בני אדם אוהבים לעסוק במיסטיקה, היא "מדגדגת" במקצת את העצבים. זה מעורר דאגה, ממלא את החיים במילוי מיוחד.

הערה: והכול מתאים ומשתלב.

תגובתי: מתאים ומשתלב כל מה שאפשר. אתה יכול לקחת אנציקלופדיה רפואית, את הספר "מיין קאמפף", כל מה שתרצה, הכול ישתלב ויתאים, בכל מקום איך שבא לו. זה הדמיון שלנו שפועל. האם לדברים בסיס, יסוד במציאות?

תירגע. סוף העולם מתבטל, הוא מועבר לתקופה רחוקה יותר. כמו תמיד, זה כבר התרחש פעמים רבות באנושות, כך גם הפעם.

שאלה: אז על מה כתוב, כאשר מדובר על סוף העולם, על מלחמת גוג ומגוג?

תשובתי: "סוף העולם", המילה "עולם" באה מהמילה "העלמה" (הסתרה). סוף העולם, זה סוף, סיום של ההעלמה, ההסתרה, כלומר תחילת התגלותו של הבורא לנבראים. ולא יותר מזה.

האם לפני כן יכולים להיות ייסורים גדולים? כן!

מלחמות? כן.

השמדות? כן.

ובכל זאת זה לא יהיה הסוף!

האור, האור העליון, האור הא-לוהי, לא חשוב איך נאמר, לא יכבה. השמש שלנו תאיר עוד זמן רב. עד אז אנחנו כבר נעשה על עצמנו כאלה תיקונים שכל מה שנדמה לנו כשמש, כוכבי לכת, , כדור הארץ אנחנו וכל השאר, ייעלמו בהדרגה מהתחושות שלנו.

אנחנו נעבור כביכול למצב אחר. יכול להיות שלזה הכוונה "סוף העולם"? אבל זה סוף עולם רצוי, זה מעבר לממד חדש. כלומר סוף של העולם שלנו, זה האירוע הטוב ביותר שרק יכול להיות. אנחנו עוברים למצב אחר.

הנשמה שלנו, הרגשת הבורא, היא נצחית ואין לה כל שייכות לחומר ולשום דבר. לכן החומר נעלם בהדרגה, כביכול מתמוסס, הופך ליותר ויותר אוורירי, ואנחנו עוברים להרגשות ותחושות אחרות, לממדים אחרים. בעיקרון, על כך כבר מדברת היום גם הפיזיקה. לכן, לא צריך לפחד מזה. ואם מישהו רוצה באופן כזה לפרסם את עצמו, אז יש כאן ודאי הזדמנות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 20.11.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest