דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם נספיק להגיע לגמר התיקון?

האם נספיק להגיע לגמר התיקון?

שאלה: ישנם אנשים שעוסקים בלימוד חכמת הקבלה שנים רבות ומקדישים לזה את החיים, אבל לא מצליחים להגיע למטרה ולעבור את כל 125 המדרגות. גמר התיקון נראה קשה להשגה עד כדי בלתי אפשרי ונותרו בסך הכול 250 שנה עד גמר התיקון. מה יקרה לאנושות אם בני האדם לא יספיקו במשך הזמן הזה להגיע לגמר התיקון?

תשובתי: אתה טועה. היום יש תאוצה גדולה מאוד בתהליך ההתפתחות החברתית, תנועה קדימה. באיחוד האירופי לדוגמה, תוך 20 שנה לא נשאר כלום! וזה הרי החלק המפותח, המתקדם והמשכיל ביותר בעולם. זו לא אמריקה, ואפילו לא רוסיה זו אירופה! מדובר באזור עתיק, היסטורי, תרבותי וטכנולוגי, שבתוכו מרוכז הכול: האמנות, המוזיקה, המדע, ההשכלה! כל זה, אירופה!

מהי אמריקה, בת כמה היא? לפני 150 שנה עוד קירקפו שם בני אדם. רק נדמה לנו שזה היה מזמן, אבל למעשה  זה לא היה מזמן, פשוט אנחנו מתפתחים בצורה מהירה מאוד. או מה זאת רוסיה? בסך הכול לפני 100 שנה עוד חרשו שם את האדמה עם סוסים ומתו מרעב.

אירופה, זו בכל זאת אירופה! ומה קרה בה ב – 20 שנה? ניסו להתאחד וזהו עכשיו כבר נופלים. הליברליזם והדמוקרטיה הורסים את אירופה במהירות! הם עשו זאת ב – 20 שנה, ולפנינו עוד כ – 200 שנה. לכן, אנחנו נספיק להגיע לתיקון, אני בטוח בזה לחלוטין. הטבע הכין הכול בכזאת צורה שדווקא בשלבים האחרונים, ההתקדמות הופכת להיות איכותית ולא כמותית. עכשיו נראה איך כל שנה ידחפו אותנו קדימה, יגרמו לנו לפרוץ קדימה.

אנחנו נספיק!

מתוך שיעור וירטואלי, 13.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest