דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / האם ניתן לשנות תכונות אופי?

האם ניתן לשנות תכונות אופי?

שאלה: היסוד של האדם זה ה- DNA, כלומר הגנים שלנו שקובעים הכול: את הפיזיולוגיה שלנו, כל מיני נטיות, ואפילו כפי שאומרים היום, השקפות פוליטיות. האם אתה מסכים עם זה?

תשובתי: מה זה משנה אם הנטיות שלנו נקבעות על ידי גנים או על ידי חלקיקים אחרים, או גלים או אלמנטים? יש כמובן תכונות שנקבעות לנו, שמנהלות אותנו, ושהודות להן מבדילים בין סוגי אופי של בני האדם, הגישה השונה שלהם לחיים וכדומה. תקרא לזה גנים.

הערה: הגנים שלנו יכולים להתגלות כתכונות שאותן אפשר ואי אפשר לשנות. אם למשל ילד נולד במשפחה של אגואיסטים, שהיחס שלהם הוא סגידה לכסף, אז אין לו שום סיכוי לגדול כאלטרואיסט.

התייחסותי: לא, אני לא מסכים עם זה. אנחנו רואים בטבע גם תכונות מנוגדות. המורה שלנו, בעל הסולם, כתב שפעמים רבות אנחנו  רואים היפוך. אנחנו יודעים שברוסיה במשפחות אצולה נולדו מהפכנים. זו בעיה נצחית של אבות ובנים, כאשר הילדים הולכים בניגוד לאבות. באופן כזה, דווקא התכונות של ההורים עשויות להתגלות בהופכיות בילדים.

שאלה: האם אתה סבור, שאפשר לשנות תכונות אופי כמו נניח נטייה לקמצנות?

תשובתי: לא צריך לשנות דבר. אני סבור שאסור לעשות זאת, מפני שהנתונים שקיימים בתוכנו, הם מה שנקרא תשע ספירות שבכל אדם, בכל פרצוף, בכל נשמה. פשוט עלינו ללמוד להשתמש בהם בצורה נכונה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עידן שלאחר נגיף הקורונה", 30.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest