דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם יש לנו 228 שנים למחשבה?

האם יש לנו 228 שנים למחשבה?

שאלה: האם לעולם קיים סיכוי להשיג תיקון תוך 228 השנים שנותרו עד לסיום 6,000 השנה שהוקצו לכך, ואיך אנחנו נרגיש אותו?

תשובתי: אף אחד לא יכול לומר כמה זמן נשאר עד להשגת גמר התיקון. על כך כתוב הרבה אצל הנביאים שסיפרו על כך ברמזים נסתרים. כלומר, גם הם לא ידעו מתי זה יקרה, מפני שזה שייך לבחירה החופשית שלנו. בעל הסולם חשב, שאם לא היום אז מחר יגיע גמר התיקון. כי הכול כבר מוכן לקראתו מלמעלה!

גם אנחנו חושבים שעוד מעט זה יקרה. יש לנו לזה יותר ביסוס בהתאם למצב שאותו אנחנו רואים היום בעולם. אבל אף אחד לא יודע שום דבר בוודאות. נאמר, שלעולם יש 6,000 שנה לתיקון. יוצא, שנשארו 228 שנים. אבל האם באמת דווקא בפרק הזמן הזה אנחנו צריכים להגיע לגמר התיקון בדרך טובה או רעה?

בדרך טובה אנחנו יכולים להשיג תיקון אפילו מחר, או אפילו כבר היום. אין כאן שום הגבלות. אם אנחנו נרצה להיות מתוקנים, אז הרצון שלנו מייד יזמין עלינו את השפעתו של השדה העליון. לא נדרש סידור מיוחד מצד הבורא, מספיק הרצון שלנו כדי לעורר אותו. אנחנו בעצמנו "בעלי בתים" של המצבים שלנו.

אי אפשר לדעת מתי זה יקרה. אבל בהתקרבנו לגמר התיקון, כבר לאחר גילוי העולם העליון, מה שמכונה "לידה רוחנית", אנחנו בכל 125 מדרגות העלייה עדיין נמצאים בהרגשת העולם הזה. ברגע שאנחנו משיגים את התיקון הכללי וכולם הופכים להיות מתוקנים, מתרחש החיבור של כל הכלים, הרצונות הרוחניים הפרטיים, ואז העולם שלנו מתבטל. כי נוצר הכלי הכללי האחד עבור כל הרצון לקבל.

כאשר החלקיק האחרון שלו עובר להשפעה, אז לא נשאר רצון שלא יהיה מתוקן בעל מנת להשפיע. ולכן הרגשת העולם הזה שנוצרת רק בתוך הרצון האגואיסטי ללא "מסך", נעלמת! נשאר רק העולם העליון!

מכיוון שכל הרצונות מתחברים יחד, כל העולמות מתאחדים והופכים לעולם אחד עליון כולל, בדרגת אין סוף. לכן, על ידי זה שמשיגים יחד עם כל העולם את גמר התיקון, אתה מפסיק להרגיש את העולם הזה. לא יהיה לך בו צורך! וחוץ מזה, לא יישארו לך כלים לתפיסתו, כי אתה הרי תיקנת את הרצון האגואיסטי האחרון שלך. ואז המציאות הזאת תיעלם מהרגשתך.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", מאמריקה, 21.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אי אפשר "להירדם" ו"להתעורר" בגמר התיקון
כל אחד צריך לתקן את עצמו בעצמו!
מבט אל האלף השביעי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest