דף הבית / אקטואליה / האם השינוי יגיע מממשלת השינוי?

האם השינוי יגיע מממשלת השינוי?

שאלה: מדינת ישראל מחליפה הנהגה, גם בממשלה וגם בנשיאות. נכון לבוקר זה, לאחר ארבע מערכות בחירות מתישות, הושבעה ממשלה חדשה. אומנם הימים הבאים צפויים להיות קריטיים עבור החיבור השברירי הזה, אבל המגמה לשינוי ברורה. גם נשיא חדש קם למדינת ישראל. האם אתה רואה באמת שינוי בפתח, ואם כן איזה?

תשובתי: אני יכול להגיד רק דבר אחד, הבורא בודק אותנו, בודק האם אנחנו מבינים שרק בקשר טוב וידידותי בינינו נוכל להרכיב את הממשלה ולנהל את עם ישראל קשה העורף, וכך להתקדם ולנצח את כל הכוחות הרעים ואת כל המלחמות שעשויות להתרחש בעתיד.

הבורא נותן לנו הזדמנות להתחיל ולהכיר יותר ויותר את הטבע שלנו ואת הנחיצות בתיקונים. נקווה שמשהו מזה נשמע למרות הקושי לעשות זאת עִם עַם ישראל. אני לא חושב שיכול לקרות כאן משהו, אלא אם כן יקרו ניסים.

שאלה: למה אנחנו צריכים ניסים?

תשובתי: אנחנו צריכים ניסים כי בדרך הטבע אנחנו לא מסוגלים להתקיים יחד. לא רק כאן, אלא גם בקוטב הצפוני או בכל מקום אחר. כאן אנחנו נמצאים במצב הכי לחוץ, ואין נקודה חמה יותר על פני כדור הארץ ממדינת ישראל שאליה כולם מכוונים חיצים, פה זו נקודת השנאה הכי גדולה. אנחנו קיימים בה בזכות שלא ידועה לנו, ואף אחד לא רוצה להכיר בזכות הקיום שלנו כאן. האמת, גם אנחנו לא כל כך מבינים זאת.

ולכן להרכיב ממשלה בתנאים האלה, לבחור נשיא, לחזק את העם, לתת לו איזו תקווה, חזון, זו בעיה גדולה מאוד. אני לא מאמין שהממשלה הזו מסוגלת לכך, כי הם אוסף אגואיסטים שכל אחד מושך לכיוון שלו, אף אחד לא רוצה באמת לוותר לטובת החיבור, אלא כל אחד מוותר על האגו שלו לעת עתה רק כדי להתחיל איכשהו, כמו להקת זאבים שמחזיקים איזו איילה שתפסו יחד, אבל כל אחד מפחד לעזוב לרגע את החלק שלו. המצב כמו שאני מרגיש אותו בפנים, קורע את הלב.

שאלה: מה אתה מרגיש מבפנים?

תשובתי: שרק בזכות עליונה, בעזרת הכוח העליון, נקבל איזו הארכת זמן כדי להבין איפה אנחנו חיים, מי אנחנו, ואולי נוכל להתקדם לכיוון החיבור. קודם כל, כי לא יכול להיות שנתקיים בלי להגיע לחיבור שמקדם אותנו ומקרב בינינו.

 

מתוך ישיבת כתבים, 3.6.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest