דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם אנחנו מאושרים שבאנו לעולם בזמן הזה

האם אנחנו מאושרים שבאנו לעולם בזמן הזה

שאלה: למיטב הבנתי תגליות והמצאות חשובות בתחום הרוחני התרחשו בתדירות מסויימת, האם ניתן לומר שעליה וצימאון לידע רוחני הוא מחזורי?

תשובתי: כן, באבולוציה של האנושות קיימות תקופות שונות, אינטנסיביות יותר או אינטנסיביות פחות וכדומה. אנו חיים בתקופה אינטנסיבית מאוד ומיוחדת במינה בהתפתחות האנושות, תקופה שמהווה אבן פינה בהתפתחותנו. כאשר כל צורת ההתפתחות הקודמת מתחלפת להתפתחות שיטתית, מחברת ומגיעה למכנה משותף אחד ויחיד, למסקנה שכל העולם כעת זקוק לשינוי, להיפוך, מתכונת הקבלה לתכונת ההשפעה. מסיבה זו אנו חווים בזמן הנוכחי, בשלב רציני מאוד באבולוצייה של האנושות!

עלינו להודות לבורא על ההזדמנות שנתן לנו, כמו שכותב בעל הסולם: "שמח אני שנבראתי בדור כזה, שכבר מותר לפרסם את חכמת האמת."

בימינו, אנו עדים לשינויים גדולים יותר, מפני שאנו מיישמים את מה שהכינו עבורנו בעל הסולם והרב"ש. אנחנו הם אותן הנשמות שסוללות את הדרך לכל יתר הנשמות להיכלות הבורא, לדבקות עם הכוח העליון, לעלייה ב–125 המדרגות של העולמות העליונים! אנחנו מניחים את היסודות לגילוי הבורא. המצב שלנו הוא הכי קריטי בכל ההיסטוריה של האנושות, מפני שאף פעם לא התקיימה בעולם תופעה כזאת. כאור מתוך החושך המלא, חלקיקים רחוקים לחלוטין ושונים, שנשברו והתפזרו במרחב החשוך והעצום של הנשמה הכללית, מתאספים יחד ומתחילים להתאחד שוב ליחיד שלם! זה אושר עצום שכל זה מתרחש איתנו ועלינו, אושר שרק אנחנו זכינו לו! לכן עלינו להשקיע עוד קצת מאמצים, כדי להיות תואמים לבריאה היחידה ולהפוך להיות דומים לה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 17.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest