דף הבית / המשבר ופתרונו / האליטה הגלובלית נגד אנשים

האליטה הגלובלית נגד אנשים

דעה: בזמן שאנחנו ישנים, האליטה הגלובלית מחליטה מי יחיה בעולם הזה, מי ייוולד ומי ימות. בקרב האליטה נצפית הדבקות המונית לרעיון של מלתוס (Malthus, העוסק בבעיות דמוגרפיות), הסבור, שככל שיש פחות אנשים, החיים הם יותר טובים. בואו נשמיד 90% מאוכלוסיית כדור הארץ ונחייה בגן עדן.

ביל גייטס, המייסד של "מייקרוסופט": היום בעולם יש 6.8 מיליארד אנשים. אם נעבוד עם החיסונים החדשים בתחום הבריאות והרבייה, יתכן שנוכל להוריד את אחוז האוכלוסייה ב- 15%.

ג'ון הולדרן, היועץ המדעי של הנשיא אובמה: היה יותר קל לממש את תוכנית הסטריליזציה (עיקור) של הנשים לאחר שהן יולדות את הילד השני, מאשר עיקורם של הגברים. בעזרת פיתוח הקפסולות (כמוסות) לעיקור מתמשך, היה אפשר להחדיר אותן לתוך העור ולהוציא כאשר ההיריון הוא רצוי. זה פותח אפשרויות נוספות לוויסות מאולץ של הילודה.

מייסד חברת CNN, טד טרנר: אם האוכלוסייה הייתה מצומצמת ב- 95% מהרמה הנוכחית, זה היה מושלם.

הנסיך פיליפ: בגלגול הבא הייתי רוצה לחזור בתור "וירוס-רוצח", על מנת להוריד את האוכלוסייה האנושית.

דויד בראור, מנהל הארגון של שמירת הטבע Sierra Club: הולדת ילדים חייבת להוות עבירה נגד החברה והיא צריכה להיענש, אם ההורים אינם מחזיקים ברישיונות מהממשלה.

מרגרט סנדג'ר, מייסדת ההתאחדות האמריקאית לתכנון המשפחה: הביטוי הגבוה ביותר של הרחמים שהמשפחה מסוגלת לגלות כלפי הילד הקטן שלה, הוא בכך, שהיא הורגת אותו. ויסות הילודה חייב בסופו של דבר להביא לגזע יותר טהור.

פיטר סינגר, פילוסוף מאוניברסיטת פרינסטון: למה שלא נהיה הדור האחרון על פני כדור הארץ, אז היינו יכולים לחגוג את דרכנו להיעלמות!

תומאס פרגוסון, פקיד לענייני האוכלוסייה: ישנו רק נושא אחד בעבודה שלנו, והוא צמצום הכרחי של כמות האוכלוסייה. אם האוכלוסייה יצאה מכלל שליטה, היא דורשת ממשל רודני, אפילו פשיזם, על מנת לצמצמה.

ג'ון גוילבוד, פרופסור בתחום תכנון המשפחה: במימדים של כדור הארץ, ההשפעה מכך שבמשפחות יהיה ילד אחד פחות, תהיה הרבה יותר גדולה מכל שאר הצעדים בחיסכון העלויות.

כל זה כביכול אינו חדש, אבל עדיין פוגע. על מה שמדברים האנשים בעלי השפעה על העולם של היום, הוא רק שמץ של מה שהם מדברים מאחורי דלתיים סגורות במועדונים הפוליטיים העולמיים. ועוד לא ידוע באיזו מידה התוכנית הזאת כבר פועלת. האליטה הגלובלית היא בעצמה "וירוס-רוצח" שמיועד להשמיד את המין האנושי.

התייחסותי: אם אנחנו אחד נגד השני, תמיד יהיה לנו צפוף. אך אם אנחנו ביחד, יהיה מספיק מקום לכולם. הפתרון הוא רק בחינוך האינטגרלי של האנושות, כולל גם את האליטה.

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד עלינו לארגן את כדור הארץ?
להתפקח, ולא להיות קיימים מכוח האינרציה!
כדור הארץ זקוק לצמצום האוכלוסייה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest