דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האינטרנט והקשר בינינו

האינטרנט והקשר בינינו

 photo_rav_gh70_206.gif

שאלה: המחקרים קובעים של-11 מתוך 100 אנשים בעולם, יש גישה לאינטרנט. איך אנחנו יכולים להרגיש כחברה מאוחדת, אם קיים מספר כה קטן של אנשים שיכולים להתחבר דרך האינטרנט?
תשובה: הקשר בין האנשים נוצר לא דרך האינטרנט, אלא על ידי הבורא. אנחנו קשורים בצורה מאוד הדוקה בנשמותינו למערכת אחת. הרצונות והמחשבות מועברים ישירות בין הנשמות, ולא דרך הרשת. כולם ירגישו את השתייכותם לעולם במידה שווה, בין אם יש להם גישה לאינטרנט או לאו.

שאלתה של גלית: אם המכה הכלכלית רק החלה ואנשים יגיעו להכרחיות בלבד, מה זה אומר לגבי השימוש באינטרנט? איך נוכל להמשיך להפיץ ברשת ולמי?
תשובה: עלינו לעשות את כל מה שביכולתנו כדי שחברינו ברחבי העולם יוכלו להיות בקשר איתנו. אם העולם יהיה זקוק לנו, אז ללא ספק תהיה לנו ההזדמנות להיות בקשר עמו, ואפילו יופיעו עוד הזדמנויות.

שאלה: בזמן הקונגרס בבלאקפול שבאנגליה, חשבתי על קשישים שלא יכולים להשתמש במחשבים. אילו רק יכולנו לתת להם הזדמנות להרגיש את האחדות, לספר על המציאות שלנו, על חופש הבחירה, על נקודת המבט של הקבלה על העולם, הם היו מעוררים אנשים מבוגרים אחרים. אתה חושב שכדאי ליישם את הרעיון בעיר בה אני גר?
תשובה: הגיל לא חשוב ללימוד הקבלה מפני שלנשמה אין גיל. הצטרפות לרעיון – זה כבר תיקון הנשמה. תנסה! אני מקווה שאחרי הצלחה מסוימת בהפצה הרחבה, ערוצי הטלוויזיה יתעניינו בתכניות שלנו.

פוסטים קודמים בנושא: הפצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest