דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האחדות היא ערובה לניצחון, חלק ה'

האחדות היא ערובה לניצחון, חלק ה'

שאלה: היום, כל ישראלי הוא כמו הר געש רדום שמתפרץ ממילה אחת. ככל הנראה, באמת רק נס יעזור לנו, כי המצב שלנו עד כדי כך רחוק מהאחדות שעליה אתה מדבר?

תשובתי: אנחנו נמצאים בסך הכול מילימטר אחד מהמצב הזה. אבל כדי להתגבר על המילימטר הזה צריך להעביר מתג ממצב אחד למצב שני בתוך ראשו של הישראלי ולהפעיל מנגנון שקיים בתוכו אבל נמצא במצב רדום.

זהו מנגנון של חיבור וערבות, שבתוכו כבר היינו פעם. צריך רק לעורר את האדם ולהביא לידיעתו שהוא אחר, הוא הפוך מעצמו העכשווי. שיראה היכן נמצא המקור של הטוב והרע שלו.

צריך להבין, שיש לנו תפקיד מיוחד בעולם הזה. אנחנו יכולים להביא אור לעצמנו, למשפחתנו ולאנושות כולה. אם אנחנו באמת רוצים לנצח, אז זה לא נעשה על ידי ניצחון באליפות כדורגל ולא במשחקים אולימפיים, אלא רק אם אנחנו נהפוך את עצמנו לצינור שדרכו יזרום האור לעולם.

אנחנו חייבים להיות החוליה המקשרת בין המקור של האור העליון וכל העולם, כל האנושות. ואז כולם יאמרו: "סוף סוף היהודים התחילו להביא לנו טוב! אנחנו הרגשנו שמהם מגיע הרע, אבל עכשיו אנחנו מרגישים שמהם נובעת אנרגיה טובה". וזו תהיה חנוכה, חג של אור. על כזה נס אנחנו צריכים להודיע לכולם.

שאלה: מה זה אומר להביא אור לעולם?

תשובתי: אור, זה כוח החיים. הוא נותן בריאות, התפתחות, חיים חדשים, יחס חדש של האדם למשפחה, לעָם שלו, כלפי כל העמים האחרים, יחס נכון לכל הטבע, לדומם, לצומח והחי, לאקולוגיה. עם יחס חדש כזה כדור הארץ שלנו יהפוך לגן עדן אמיתי. כי האור העליון, זהו כוח שמתקן ומחייה את הכול.

שאלה: איך הרוח הישראלית הקדומה, שחסרה לנו היום, קשורה לזה?

תשובתי: רק דרך הרוח הזאת אנחנו יכולים להשיג הכול. כי אנחנו נתאחד, ואז הכוח הטוב שמלמעלה יעבור דרכנו וימלא את כל העולם. וזהו הנס האמיתי, כי אנחנו רק מבצעים בינינו את התנאי שמאפשר לאור העליון לעבור דרכנו לכל האנושות.

האחדות שלנו היא תנאי הכרחי, אין שום דבר אחר. ואז האור שהגיע ילכד אותנו עוד יותר, יזרום לכל העמים וגם כן יחבר אותם. ואז כולם יהפכו לאגודה אחת.

שאלה: האם דבר כזה אפשרי?

תשובתי: נאמר, "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים" (ישעיהו נ"ו,ז'), "ונהרו אליו כל הגויים" (ישעיהו ב', ב'). לא רק שזה אפשרי, זה בהכרח יקרה, בין אם אנחנו רוצים בכך ובין אם לא. כל תהליך האבולוציה מוביל אותנו לזה.

לכן לא מפחיד אותי שהיום האגו בישראל עולה עד השמיים. כך זה צריך להיות, כ"יתרון אור מתוך חושך". ככל שהחושך גדול יותר, כך האור יהיה בהיר וחזק יותר בזמן התגלותו.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 470, 11.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האחדות היא ערובה לניצחון, חלק ד'
האחדות היא ערובה לניצחון, חלק ג'
האחדות היא ערובה לניצחון, חלק ב'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest