דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האור המפתה של העתיד…

האור המפתה של העתיד…

שאלה: מה הכוונה להרגיש שאני כבר עכשיו, בזמן קריאת הזוהר, נמצא בכנס, להשפיע על הכנס, כדי שהוא יעבור כמה שיותר טוב?

תשובתי: להכין את עצמך. אם מצפה לך אירוע נפלא, נעים ומשמח, אתה מתכונן אליו כבר מראש, מרגיש את טעמו ונהנה מההארה המפתה הזאת של העתיד. אתה מקבל מכך התפעלות והתרוממות רוח גדולים.

לכן, כשאנחנו מתקרבים אל הכנס הבינלאומי בניו-ג'רזי, אנחנו חייבים כבר עכשיו להכין את עצמנו. הכול תלוי בהכנה של הרצון: "מה אני מתכוון לשנות? מה אני רוצה? מה יהיה לי מזה? באיזה אופן אני רוצה להופיע שם?". אני חייב לתאר לעצמי את זה לפרטי פרטים, כאילו אני כבר נמצא שם.

ולכן צריך להציג באתר האינטרנט את כל השירים, את כל התכנים של ערבי התרבות ושל שאר האירועים, כדי שהאנשים יכירו, יבינו ויוכלו כבר עכשיו לתאר לעצמם כיצד כל זה יתרחש.

הילד גדֵל מכך שהוא מתאר לעצמו את העתיד, והוא מתגשם. ואם האדם אינו נמצא בכזאת המתנה וציפייה, אם הוא אינו מגדל בתוכו את הרצון ואפילו את הדאגות והחרדות, אז הוא אינו מרוויח שום דבר. הוא צריך כבר עכשיו לצפות בחוסר סבלנות: "איך זה יקרה? באיזה אופן? כיצד אני אתפעל ואתרשם? כיצד אשתתף?"

זה הכרחי כדי להפוך לגדול. אם לילדים לא הייתה ניתנת מהטבע ההשתוקקות לעתיד, הם לא היו יכולים לגדול. ולנו זה ניתן בצורה של בחירה חופשית. אתה רוצה לגדול? – תמצא שיטה לקבל מהסביבה את גדלות המטרה, ואז תגדל. אין שיטה אחרת! אם לא נלמד מהדוגמה של הילדים הקטנים, אם לא נחזור על הפעולות האלה באופן מעשי, חבל על החיים שהלכו לאיבוד.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 24.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
שיר מוכּר הוא שיר אהוב יותר
הטיפה האחרונה
על סף האין-סוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest