דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האגואיסט הגדול ביותר

האגואיסט הגדול ביותר

כנס גאורגיה. שיעור מס' 4

ככלל, ללימוד חכמת הקבלה מגיעים אנשים עם אגו גדול יותר, שכבר רואים ששום דבר אחר לא יכול למלא אותם. הם רואים, שלא המדע, לא הטכנולוגיה, לא האמנות, לא המשפחה והעבודה, שום תחביבים, בילויים וכסף רב, לא נותנים להם שום דבר. השאלה "מה הטעם בחיי?" מכרסמת בהם.

אלה אנשים שלא יכולים להאמין בדתות, הם כבר יצאו מהרמה הזאת, שמאמינים בצורה עיוורת במשהו. הם בכלל לא מאמינים בשום דבר. עבורם לא קיימים ערכים בעולם הזה, מפני שהם מסתכלים על כל מה שנמצא בעולם הזה כעל קיום בהמי רגיל ולא יותר מזה.

לכן טבעי הדבר, שאין להם רצון להתחבק עם כולם, לרקוד, לעסוק באיזה שהם עיסוקים ילדותיים מהסוג של "בואו נשב במעגל, נשתה ביחד, נאכל, נשיר". כל זה נראה להם לגמרי לא מתקבל על הדעת. וזה נכון.

יש להם אגו מוגדל, הם רוצים לגלות משהו נעלה יותר, ואילו כאן מזמינים אותם לעסוק באיזה שהם עסקים ילדותיים. אבל אין מה לעשות. כי הם הרי מגיעים לקבוצה שכבר מתקדמת קדימה, שכבר פחות או יותר גילתה לעצמה את השיטה הזאת, היא מרגישה, מבינה, תופסת או לפחות לומדת, שחיבור הוא הכרחי כדי לגלות בתוכו את התכונות של העולם העליון, כי התכונות של העולם העליון מתגלות רק בחיבור ובאיחוד.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בגאורגיה, 08.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
העולם העליון פתוח לכולם
להשאיר את האגו שלך מהצד השני של המחסום
לכל אחד יש את הזכות ללמוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest