דף הבית / כנסים / דרך של מלחמות או דרך של שיתוף פעולה

דרך של מלחמות או דרך של שיתוף פעולה

בכדי לעלות לדרגת הקיום החדשה, אנחנו חייבים לבצע כמה פעולות. קודם כל, עלינו להתחיל להרגיש שאנחנו יותר תלויים זה בזה. ואנחנו באמת מרגישים עכשיו שהעולם שלנו הופך להיות כזה. מלבד זאת, עלינו ללמוד את החוקים שקיימים במערכת אינטגרלית כזאת. באופן כזה אנחנו מיישמים את חכמת הקבלה, את המלצותיה.

מצד אחד, אנחנו שומרים על הקשר הווירטואלי זה עם זה, ולפעמים אפילו נפגשים פיזית. ומהצד השני, אנחנו לומדים על דרגת הקיום החדשה שמתגלה לנו עכשיו, העולם הגלובלי והאינטגרלי, שמתגלה מיום ליום יותר ויותר בצורת הקשר הנכון בין כל בני האדם וכל החברה האנושית.

מובן שאם נדע כיצד לקשור את כל זה יחד, נוכל לבנות גם את המשפחה וגם את החברה, את כל המדינות ואת כל העולם, בצורה מתוקנת יותר. התלות ההדדית שלנו תעזור לנו! היא תפעל לטובתנו, מפני שאנחנו נגלה כיצד להשתמש בכל חלק לרווחת כולם.

עד ימינו חכמת הקבלה נשמרה בסתר, מאחר ולא הייתה בה כל נחיצות. אך עכשיו, היא הפכה להיות נחוצה ביותר עבור כולם ואנחנו צריכים להפיצה בכל העולם, מהר ככל האפשר, כדי שבני האדם יתחילו להבין שהם כבר חיים במציאות חדשה! חוסר ההתאמה שלנו לעולם החדש הזה היא הסיבה לכל הבעיות שלנו. לכן כדאי לנו ללמוד מהר ככל הניתן כיצד להיטיב את מצבנו.

כבר בזמן הקרוב אנחנו עתידים לראות כיצד המשבר הכללי חובק את כל העולם. לא נוכל לחתום בינינו על אף עסקה, על אף הסכם, אם לא ניקח בחשבון את החוק הגלובלי הזה. הבעיה היא שמעולם לא יצרנו כאלה מערכות אינטגרליות, לא בטכנולוגיה, לא ברפואה ולא ברשתות החברתיות, הואיל ואנחנו אינדיבידואליסטים לפי טבענו. לכן, נצטרך לשנות את כל הקשרים שקיימים בינינו.

נקווה שנלמד את זה כמה שיותר מהר ונוכל להגשים זאת, לפני שהטבע יתפתח במידה כזאת, שהוא כבר יתחיל להראות לנו את חוסר ההתאמה שלנו אליו. עלינו להקדים אותו ולא לחכות עד שזה יתגלה לנו בצורה של בעיות וייסורים, מהפכות ומלחמות, כתוצאה מחוסר האיזון וחוסר ההרמוניה שלנו עם הטבע ברמה האישית, הכלל-אנושית, החברתית, הגלובלית, והאקולוגית. לכך נועדה חכמת הקבלה.

יש לכך השלכות רבות: תפיסת מציאות חדשה, גילוי עולם חדש, לא במבט אישי ואגואיסטי, אלא דרך הקשר שלנו עם כל היתר.

נקווה שנצליח להרחיב את מעגל האנשים שלומדים ומתעניינים בחכמה הזאת על העולם החדש, המימד החדש. יהיה לנו קל יותר לגלותו אם כולנו נהיה יחד ונעשה זאת מהר יותר לרווחת האנושות כולה.

אנחנו מעבירים שיעורים יום-יומיים במסגרת הלימודים שלנו. הלימודים פתוחים באופן חופשי לכולם, ומתורגמים לשפות העיקריות. נקווה שגם הקבוצה הצרפתית תתחבר בצורה הדוקה יותר ללימודים הללו, כמו גם להפצתה של חכמת הקבלה. בזכות זה נוכל לפתור המון בעיות שקיימות בכל מדינה ובכל עם. הטבע נותן לנו שתי ברירות: ללכת בדרך של בעיות או בדרך הטובה של שיתוף פעולה.

מתוך הרצאה בפריז, 01.02.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest