דרך חור המחט

laitman_2009-06_1300_70.jpg

עדיין איננו מבינים איזו עבודה רצינית נפלה בחלקנו. מיליארדי שנים של התפתחות היקום, הטבע הגשמי, כל ההיסטוריה של האנושות, עד לימינו, הכול לוחץ עלינו כדי שניישׂם היום את הקשר עם הבורא.

כל העובי של הרצון הזה צריך להתאחד עם הבורא דרך פתח קטנטן, על ידי תכונת ההשפעה הנרכשת על ידינו, ועלינו מוטל לסחוב את כל האגואיזם שנברא על ידי הבורא לתוך חור המחט. אנחנו מרגישים שאנחנו עומדים בפני הקיר של האגואיזם שלנו, אך עדיין איננו מבינים מה הוא הקיר הזה, הרי זהו כוחו של הבורא!

האגו שלנו הוא כוח הבורא! נדמה לנו שהפגם הרגיל הוא בנו, שאנחנו מסוגלים לדכא אותו בעצמנו, לזרוק אותו מאיתנו. אך זה לא יצליח לנו, אנחנו נגלה שלשנות את הטבע האגואיסטי שלנו יכול וצריך הבורא בעצמו, אך לפי הבקשה שלנו, לפי תפילתנו.

כל הדרך של ירידת העולמות הרוחניים, מעולם האין סוף, ממעלה למטה, והתפתחות האנושות הבאה אחרי כן בעולם שלנו, מגיעה עכשיו לנקודת השיא של איחוד עם הבורא, ולגלות אותה מוטל עלינו. תארו לעצמכם כמה הנברא עבר, ואנחנו צריכים עכשיו ליישׂם את האיחוד הזה.

המשימה שלנו נראית לנו כענקית, אך הבורא הטיל אותה על כולנו. כמה פעמים בתורה משה מתלונן בפני הבורא שאין בכוחו לבצע את משימתו, והבורא מחייב אותו להמשיך! אנחנו היום קיבלנו השתוקקות להתעלות מעל לטבע שלנו, אנחנו בתפקידו של משה (מהפעולה שלו, למשוך, להוציא) עבור הדור שלנו.

עלינו להבין שהמשימה שלנו מאוד דקה ועדינה, היא פועלת דרך חור המחט שקשה כל כך להבחין בו. אך אם אנחנו נרכז את המאמצים המשותפים של כל אלה העוסקים במערכת שלנו בכל רחבי העולם, נשיג הצלחה. לשם כך ניתנו לנו כל האפשרויות מלמעלה, אין בכך כל ספק! עלינו רק לתאר בצורה בהירה וברורה לעצמנו את המשימה ולבקש עזרה מהבורא.

אנחנו זה הנברא עצמו שחייב להגיע לדבקות עם הבורא, ובזה לתת אפשרות לכל האנושות, לכל הנשמות לעלות אל המצב המושלם. לא כמו שעשו המקובלים בדורות הקודמים שרק הכינו את הדרך להיום, אלא ליישׂם את הדרך הזאת על עצמנו ועבור כולם. קיר שניצב לפנינו – זה הבורא בעצמו. והוא עומד ומחכה מתי אנחנו נשבור אותו, בכדי לשמוח, ש"נצחוני בני"!

מתוך שיחה מתאריך: 25.06.2010

רשומות קודמות בנושא:
כל העולם תלוי בנו
התרופה כבר החלה לפעול
לעורר את כוחות הטוב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest