דלת פתוחה למעלה

laitman_2008-11-14_6987_70.jpg

העיקר בהתפתחות הרוחנית הוא חינוך הילדים והמבוגרים. צריך לחנך את האדם למציאות חדשה, לגלות את הכרתה, על מנת שהוא יכיר את העולם בו הוא נמצא, שיבין את הסיבות לסבל ואת המטרה הטובה של החיים. אך צריך להסביר את זה ברכות ובאהבה, הרי ההתפתחות מתרחשת רק על ידי החום, כמו בחממה. האדם ירגיש ששווה לו לפתוח את העיניים, על מנת לברר איך יותר טוב לממש את חייו.

ניתן להביא לדוגמא ספר של הפסיכולוג דייל קרנגי, שהסביר איך האדם יכול להסתכל בצורה אחרת על העולם. הספר הזה לימד להביט בצורה חדשה על החיים, ברמה פסיכולוגית פשוטה. ובכך הוא המתיק לאנשים את החיים. למעשה, החיים לא השתנו לאחר קריאת הספר, אבל הפכו להיות קלים יותר – ואנשים אהבו את זה. הם קיבלו אותו כתרופה פסיכולוגית, כסם החיים.

אנחנו כבר עשינו עבודה גדולה מאוד, ויש לנו מה לתת לאדם שמגיע אל חכמת קבלה לפי פקודת הנקודה שבלב שלו. אנחנו כבר בנינו מדרגה המאפשרת לגעת ברוחניות ולהתקדם הלאה, פתחנו את הדלת הזאת בה אנחנו יכולים להיכנס.

עד אז, לא היו ספרים ברורים, לא היו תרגומים לעשרות שפות, ועכשיו כל זה ישנו, בכל סוגי התקשורת. לכן, עכשיו אנחנו חייבים לצאת מגבולות הבניין שלנו ולהגיע לכל אחד! בשביל זה אנחנו צריכים מקורות מידע אחרים ואמצעים לאספקתו לצרכן.

מתוך שיעור על עיתון "האומה", 23.03.2010

רשומות קודמות בנושא:
הדרך שאנו סוללים
הגל הטוב של הצונאמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest