דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / דור של מנבאי ומגידי עתידות

דור של מנבאי ומגידי עתידות

שאלה: אם אנחנו יודעים מתוך חכמת הקבלה, שנבואה מזיקה מאוד להתפתחותה של האנושות, מפני שהיא מגבילה אותה, אז למה מקובלים לא נאבקים בתופעה הזו? היום בכל ערוץ טלוויזיה אפשר לראות חוזי עתידות, אסטרולוגים.

תשובתי: זה באמת כך. בחצר המאה ה – 21, בכל ערוץ טלוויזיה מופיעים אפילו לא חוזי עתידות אלא פשוט "סבתות", שקוראות בקלפים, זורקות באוויר חרוזים, מטבעות ומלחשות לחשים למיניהם. כל שנה מייצרים לוחות שנה אסטרולוגיים שבהם כתוב מה צריך לעשות וממה להיזהר בכל אחד מהמזלות. וזוהי המאה ה – 21! הדבר הנורא ביותר הוא שכל זה משוּיך לחכמת הקבלה, כדי להעלות את הרף ולמכור במחיר יקר יותר, בעוד  שאין לכל זה שום שייכות לחכמת הקבלה.

שאלה: האם אתה סבור שצריך לנהל באופן כלשהו עבודה הסברתית, או שהכול ייעלם מעצמו?

תשובתי: לא, מקובלים אינם יכולים לעסוק בעבודה הסברתית. אם נניח הייתי נאבק בכל העלילות שמעלילים על חכמת הקבלה, אז לא היה לי מספיק זמן לשום דבר אחר! בעולם יש מיליארדי בני אדם, ואם כל אחד יגיד חצי מילה נגד חכמת הקבלה, אז איך אוכל לנהל עבודה הסברתית עם כל אחד מהם. היחס שלהם לחכמת הקבלה נובע מהמוגבלות שלהם, מחוסר היכולת של השגה. אבל אנחנו בכל זאת ממשיכים להתפתח, ולמרות שבהשוואה למאה ה – 20 הדור הנוכחי הוא חשוך יותר, התקופה הזאת תחלוף.

מתוך שיעור וירטואלי, 1.1.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest