דף הבית / חינוך, ילדים / דור האינטרנט: הנוער מעדיף את החיים הווירטואליים

דור האינטרנט: הנוער מעדיף את החיים הווירטואליים

akademiya_80.jpg

מחקר: "לרוב, כשהילדים גולשים באינטרנט הם מרגישים מאושרים יותר מכשהם נמצאים בחיים הריאליים. הם אומרים שבאינטרנט הם בדיוק כמו שהם שרואים את עצמם. ואם משהו מפסיק לשעשע אותם, הם פשוט לוחצים על הכפתור "יציאה". זה יותר ממשחק – אלה החיים שלך. כך הם מרגישים כשהם גולשים ברשת.

47% מהילדים אמרו שהם מתנהגים ברשת בצורה שונה מבחיים הטבעיים, מה גם שרבים מהם טענו שהדבר עוזר להם להרגיש יותר חזקים ובטוחים. הילדים תופסים את המרחב הממוחשב כמקום שבו הם חוקרים את צורות ההתנהגות והאופי שלהם, שאותם הם ככל הנראה לא היו מגלים בחיים הריאליים.

אבל אנחנו מודאגים מכמות הסיכונים שלהם נחשף הנוער באינטרנט. בבתי הספר מלמדים על התנהגות בטוחה באינטרנט, אבל הנוער, כפי שזה מצטייר, אינו מסוגל להתייחס ברצינות לסיכונים הללו".

התייחסותי: לא ניתן לעצור את ההתפתחות, ולכן, רק על ידי תיקון האדם, נוכל להפוך את המרחב הממוחשב למועיל. שוב, הכול מגיע בסופו של דבר לחינוך האינטגרלי.

ובכלל, האנושות נמצאת על סף המעבר למרחב הווירטואלי. היא מתרחקת מהערוצים החומריים של העברת הרגשות, האנרגיות והמידע, ועוברת למרחב הכוחות והתכונות. יחד עם זאת, החומר יתחיל בהדרגה לאבד את היציבות שלו בהרגשות שלנו, עד שייעלם, באשלייתיות שלו.

ידיעות קודמות בנושא:
פנים חדשות לפייסבוק
שקר חיצוני או אמת פנימית
המרחב הווירטואלי עבור הקשר הפנימי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest