דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / דורשים את התיקון שלנו!

דורשים את התיקון שלנו!

אנשים יוצאים להפגנות מפני שאין להם שום דבר. אך כל התיקונים יכולים לבוא רק מהאור. כבר היום אנחנו נמצאים בתהליך עולמי גלובלי, וכאן אף ממשלה לא יכולה לתקן כלום. אין להם את הכלים לכך.

הכלים של העולם הגלובלי החדש מגיעים רק עם האור המחזיר למוטב. צריך ליישם בעולמנו את כל השינויים שעליהם מדברת חכמת הקבלה, ואז העולם יבין וירגיש בפועל כיצד האור העליון משפיע עליו דרכנו.

וללא האור הזה אנחנו לא נמצא אף פיתרון לבעיות שלנו. אנחנו רק נגרור את עצמנו לתוך מלחמות, כדי לגלות בסופו של דבר את נחיצות האור. האנשים שמפגינים ברחוב צריכים קודם כל לצעוק: "אנחנו דורשים את הכוח שיתקן אותנו!", מפני שרק בחיבור בינינו אנחנו נקבל את כל מה שאנחנו רוצים: גם האימהות עם ילדיהן הקטנים, גם הגמלאים וגם הרופאים.

כי העולם נכנס לכזה משבר, שאין לו מה לתת לך. למשל, ביוון המפגינים התחילו לערוך מהומות, אך לממשלה אין מה לתת להם, היא לא מחביאה שום דבר. העניין הוא, שתהליך ההתפתחות מתקדם בצורה כזאת, כדי לשכנע את בני האדם בצורך להתחיל בתיקון, ולכן הוא מגלה לנו את הרע של קיומנו בעולם הזה. זוהי המהות של מה שמתרחש היום.

הרי העולם צריך להבין עכשיו כמה עקרונות חדשים. בראש ובראשונה, שכולנו מחוברים, והמשבר שאנחנו מרגישים היום הוא גלובלי. העולם הפך לגלובלי, וניתן לצאת מהמשבר רק על ידי החיבור.

ואין לנו מה לדרוש מהממשלה. אנחנו נקבל הכול רק בתנאי שנתחבר זה לזה. בדומה לצורה שבה אני יכול לקבל כוח בקבוצה, רק אם אביא אותה לחיבור.

למשבר יש סיבה עליונה: האור משפיע עלינו ומגלה לנו את השבירה שבינינו. ולכן לאף אדם בעולם אין פיתרון למשבר הזה.

הרי את כל המשברים הקודמים אנחנו פתרנו בכך שמצאנו שיטה לרַצות עוד יותר את הרצון האגואיסטי שלנו ההולך וגדל. אבל היום הגיעה תקופה אחרת לגמרי. היום האור מגלה לנו את חוסר הקשר שבינינו. ורק אם נבצע צעדים כלשהם לקראת יצירת קשר כזה, נוכל להיטיב את מצבנו. ואז כל אחד יקבל את מה שהוא רצה, אבל רק דרך השגת הקשר, החיבור, האינטגרציה, ההדדיות.

לכן, כל הכוחות שמשתוקקים לבידוד, לחלוקה, לפירוד – מכוונים נגד התיקון. ואין יותר גרוע מזה, מפני שבצורה כזאת הם מקדמים את האנושות למלחמה.

הדבר היחיד שאנחנו זקוקים לו הוא האור המחזיר למוטב.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 09.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
מטף הכיבוי של האנושות
כשהחולה עדיין לא מוכן להתרפא
המחלה ברורה, כל העניין הוא התרופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest