דף הבית / אקטואליה / דגל המדינה האסלאמית

דגל המדינה האסלאמית

שאלה: תובעת המדינה בשבדיה החליטה כי דגל ארגון הטרור "המדינה האסלאמית" אינו נחשב ל"שיח של שינאה" ולכן אינו מנוגד לחוק השבדי. יוצא מכך שאפשר לתלות אותו ללא חשש בכל פינה. למה זה קורה למרות שההחלטה לא תואמת להיגיון הבריא?

תשובתי: המגמה הזו תואמת לגמרי לתוכנית הבריאה שעל פיה המוסלמים אמורים לכבוש את אירופה, לשעבד אותה, "לצבוע" אותה בצבע הירוק של האסלאם ולאחר מכן, יחד עם האירופאים, לכבוש את ירושלים.

שאלה: האם התובעת השבדית שמקבלת החלטות מסוג זה מבינה זאת?

תשובתי: בוודאי שלא, אלא כך "רשום" בתוכנית הבריאה והיא מבצעת זאת. האור העליון פועל ומשפיע על האדם והאדם כביכול מקבל החלטות ובכך מביע את ה"דעה" של האור העליון. כולנו נמצאים במטריצה חושבים, רוצים ופועלים לפיה. אין טעם לבוא בטענות כלפי התובעת השבדית שכמו מכונה ביולוגית, מביעה את הזרם הכללי של כל הכוחות שפועלים בעולמנו.

שאלה: האם זה מאמת שוב שהאסלאם יהיה קיצוני?

תשובתי: אם האסלאם לא היה קיצוני הם לא היו מגיעים לכבוש את אירופה ואנו אכן רואים שלמוסלמים יש כיוון מדויק, לבוא ולקחת. יש להם הצדקות רבות ושונות, הם טוענים שהאירופאים שיעבדו ודיכאו אותם במשך חמישה או עשרה דורות ולכן עכשיו הם יכולים לקחת הכול לעצמם, מבחינתם הכול שלהם. כמובן שכל הזרמים באסלאם יהיו קיצוניים מפני שרק האסלאם יכול להתנגד לכולם ולשעבד אותם. אף אדם לא האמין שיתרחש כזה מהפך ושהם יגיעו לאירופה כדי לכבוש אותה, והכיבוש כבר קרוב.

כל התהליך הזה מתרחש אך ורק כדי לחייב את עם ישראל להתאחד ולהראות בכך דוגמה לעולם. אם היהודים ירצו להתאחד מרצונם החופשי ויראו לעולם כיצד לעשות זאת, העולם מיד יקבל את הדוגמה הזו וילך אחריהם, מפני שמתוך האיחוד יהיה להם כוח רוחני שמושך. לכן הכול תלוי רק ביהודים, את זה אי אפשר לשנות, השאלה היא רק איך נאלץ לעשות את זאת, במעט סבל או בהרבה סבל.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 19.10.2016

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest