דף הבית / המשבר ופתרונו / דאע"ש – חיילים של ישראל 

דאע"ש – חיילים של ישראל 

הערה: בעיתון המוביל של ערב הסעודית, פורסמה כתבה בה צוטטו דבריו של המוּפתי הראשי כי "האיומים של דאע"ש על ישראל זה שקר. למעשה, חלק מהמדינה האיסלאמית, הם חיילים ישראלים". עוד ציין המופתי, שלדאע"ש אין שום דבר משותף עם לימוד הדת המוסלמית והיא אפילו מזיקה למוסלמים בכל רחבי העולם. חשוב לציין, שהגרסה הזאת מאוד נפוצה בקרב מדינות ערב.

אני סבור שזה מובן שעל פי גרסתם, לוחמי דאע"ש הם בני חסותה של ישראל וישראל פשוט משסעת אותם באירופה ובכל העולם. לפי תוכנית הבריאה, זוהי גרסה מאוד טבעית ונכונה, מפני שאם ישראל לא דואגים שכל העולם יגיע לאיחוד, מתוך הדוגמה של האיחוד בתוכו, אז בוודאי שצצים דאע"ש וכל מיני מוּפְתִים שטוענים בכנות, שישראל אחראית לזה, הם באמת בטוחים במה שהם אומרים, מפני שבאמת האחריות היא עלינו, אנחנו לא ממלאים את הפונקציה שלנו בתוכנית הבריאה, בכך שאנחנו לא מביאים את העולם לחיבור, לאיחוד ולאהבה.

אם לא נבצע את תפקידנו, אנחנו נאלץ מוסלמים נאמנים להפוך לאיסלמיסטים לוחמים, ואת הנוצרים הכנים והטהורים, לאנטישמים ושונאים, כי אנחנו אלה שמעוררים תופעות מסוג זה.

בחורים צעירים שמרגישים ריקנות פנימית והולכים מחוסר ברירה לדאע"ש, זהו מסע צלבני חדש, שמאורגן עכשיו על ידי האיסלאם במקום על ידי הנצרות. בסופו של דבר הם ביחד שוב יעלו ויתקרבו לירושלים, אך עד שנבין שאנחנו בעצמנו יוצרים את זה בידיים שלנו, או יותר נכון, במחשבות וברצונות שלנו, שום דבר לא ישתנה.

רק אם נשתוקק לאיחוד, לאהבה, למימוש החוק של "ואהבת לרעך כמוך" ולגילוּם התפקיד שלנו בעולם, נוכל לתקן את המצב הזה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "החדשות עם מיכאל לייטמן", 31.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest