דף הבית / אקטואליה / דאע"ש סוחר באיברים 

דאע"ש סוחר באיברים 

הערה: "המדינה האיסלאמית" הוציאה צו לפיו אפשר לסחור באיברים אנושיים. הדבר הנורא הוא, שהצו מתיר לקצור איברים מאנשים חיים, ללא התחשבות בכך שזה יכול להביא למותם, בטענה שחייו של בוגד לא צריכים להילקח בחשבון.

תשובתי: חברי דאע"ש סבורים שפעולה כזאת מעלה את כבודו של האדם, ממעמד של בוגד לאדם שפעל למען מטרה צודקת.

הערה: אבל זוהי הפקרות מוחלטת, והם מוסרים כאלה הצהרות מזעזעות בגלוי.

תשובתי: פעולות הסתה ותעמולה הן החלק העיקרי בגישה הנוקשה והנוראית של דאע"ש לחיים. מה שמפתיע הוא שדווקא האכזריות הזו מושכת את האנשים, מפני שזה נותן להם מטרה בחיים, והמטרה מצדיקה את פעולותיהם. למען המטרה הם מוכנים להרוג אחרים ואף למות בעצמם. כי כשהאדם קושר את עצמו למטרה עליונה, האידיאולוגיה והמטרה שלו נמצאים מעל הכול, למעלה מהעולם שלנו, הוא מרגיש שהוא בקשר עם הבורא! בתת המודע אנשים מרגישים שיש בזה כוח שמבטיח להם מילוי קבוע.

הערה: אבל היחס המזלזל של חברי דאע"ש כלפי הסביבה מזעזע את כולם.

תשובתי: להיפך! דווקא על ידי הצהרות כאלה, הם מפגינים כמה שאינם חסים על עצמם ולא על אחרים למען המטרה העליונה. האכזריות היא שמושכת את בני האדם, את האדם הפשוט ביותר, וגורמת לו להבין שזוהי המטרה העליונה. במקורות מזרחיים עתיקים מסופר שאם המלך לא מוציא להורג 1,000 בני אדם בשנה, הוא לא נחשב למלך. כדי שיכבדו אותו, צריכים לפחד ממנו, להרגיש את כוחו. כך היה גם עם העם הרוסי שהתייחס בכבוד לסטאלין, כיוון ששלט בהם ביד חזקה.

שאלה: אז איך עלינו להתייחס לחברי דאע"ש?

תשובתי: רק ללמוד מהם מבחינה ארגונית כיצד לנהל תעמולה, תעמולה כזו שתראה לאנשים את הדרך להגיע למגע עם הבורא. למעשה המגע הזה מושג דרך מלחמה עם האגו. עלינו לאחד את כל האנשים במטרה להעלות אותם כאחד לתפיסת מציאות גבוהה יותר מהמציאות שבה הם נמצאים היום. למרות שזה נגד הטבע האנושי והאגו מתנגד לכך, אנחנו חייבים להגיש את השיטה של חכמת הקבלה לאנושות, ובמידה שבה נפיץ אותה, כך המדינה האיסלאמית החדשה שמתהווה תתחיל לגווע.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.12.2015

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest