דף הבית / אקטואליה / דאע"ש מתכנן שואה גרעינית

דאע"ש מתכנן שואה גרעינית

מתוך מאמר דעה של עיתונאי גרמני, י. טוֹדֵנְחוֹפֵר, ששהה 10 ימים בשטחה של דאע"ש: "המערב לא מבין ולא תופס את הסכנה של דאע"ש. 

הם לא רק עורפים ראשים, הם מדברים על האסטרטגיה של טיהור דתי לפי הפילוסופיה הרשמית שלהם, על 500 מיליון בני אדם שצריכים למות. אוכלוסיית המערב וכל המוסלמים תומכי הדמוקרטיה, צריכים למות מפני שהם מעמידים חוקים אנושיים מעל לחוקים הא-לוהיים לטענתם. ויש כאן התלהבות בלתי רגילה. למערב אין מושג על האיומים שניצבים בפניו, המערב לא מעריך מספיק את הסיכונים שבפעילות של דאע"ש. הלוחמים של דאע"ש הרבה יותר חכמים ומסוכנים ממה שחושבים המנהיגים שלנו. מדובר על האסטרטגיה הגדולה ביותר של טיהור דתי בהיסטוריה של האנושות".

אני חושב שבין התקופה של ההתפתחות האגואיסטית הבלתי מוגבלת, וההתפתחות האלטרואיסטית של האנושות, צריכה לעבור תקופה של התפתחות דיקטטורית נכפית עלינו כעת על ידי דאע"ש. כך גם נאמר בחכמת הקבלה. אבל את התקופה הזאת אנחנו יכולים לעבור, לא בדרך ארוכה ומלאה בדם, אלא בהכרת הנחיצות בשלב הבא של התפתחות האנושות, האיחוד הכולל כאמצעי ליציאה מהגבולות של העולם שלנו, גילוי העולם העליון והבורא. אנחנו יכולים לעבור אותו על ידי השיטה שמציעה לנו חכמת הקבלה, בדרך מהירה וקלה. אבל לשם כך אנחנו חייבים להפעיל את התודעה והשׂכל שלנו, ולהבין את מה שחכמת הקבלה רוצה להביא לנו. אחרת, אומרת חכמת הקבלה, נגיע לאותו המצב, אבל רק רבע מהאנושות תשיג אותו…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest