דף הבית / המשבר ופתרונו / גלות: על גבול של אור וחושך, חלק 6

גלות: על גבול של אור וחושך, חלק 6

שאלה: מה האנטישמים של כל הדורות רוצים מהיהודים?

תשובתי: להפסיק להרגיש שיהודים רוצים לפקד עליהם. להפסיק להרגיש שיהודים מהווים סיבה לכל הבעיות שלהם. יש להם טענות מאוד פשוטות, טבעיות ונכונות כלפי היהודים.

שאלה: נכונות?

תשובתי: נכונות! על פי הטבע, הכול נכון לחלוטין. כי היהודים נושאים בתוכם אידיאולוגיה, שמביאה נזק לכל העולם שלנו.

היהודים אומרים: "מה שונה בנו? אנחנו הרי לא עושים שום דבר רע". ובאמת, מבלי שהם בעצמם יידעו, הם משקרים. הם אשמים. נכון להיום הם מביאים לעולם צרות ואסונות על ידי הקיום המפורד הנוכחי שלהם.

וכמובן, אם הם ישתנו, אז יוכלו להביא לעולם אושר גדול.

לעולם נדמה שהוא יוכל להיפטר מהם, אבל זה לא יצליח. וזה אומר, שאנחנו צריכים להראות לעולם את דרך המוצא האמיתי מהבעיה הזאת.

כי האנטישמיות, שאלת היחס ליהודים וכל מה שקשור לזה, תלך ותגדל, תתעלה, בכך שתתפוס מקום עיקרי לבעיית העולם בצורה הבוטה ביותר. מה שלא יקרה: כל צרה, כל אסון, כל מלחמה, בכל דבר יאשימו את היהודים. "אם בברז אין מים, סימן שהיהודים שתו אותם". ואין מה לעשות, למעשה זהו חוק טבע.

עד מתי? – עד שאנחנו, היהודים, לא נעשה כך, שכל בני האדם ישיגו איזון מלא עם הבורא, עלייה לדרגת הבורא, עד אז ההאשמות שלהם, למעשה, תהיינה טבעיות ונכונות.

הם פשוט צריכים להבין מה הם בעצם דורשים. ברגע שאנחנו נתחיל להבין את זה בעצמנו ולנוע לכיוון הנכון, הם יתחילו דרכנו להבין ולעזור לנו. וכך אנחנו נשיג את מה שאברהם רצה להשיג עוד בבבל העתיקה.

באופן כזה, אנחנו נמצאים עכשיו בנקודה קריטית. הנה היא, לפנינו, זה קורה ממש עכשיו. ממנה והלאה אנחנו צריכים להתחיל לגדול מהר מאוד, ובמילים אחרות, להתחבר בינינו ולהראות לעולם, איך בזה אנחנו תמיד יכולים להשיג את העולם העליון, את המצב הנעלה ביותר, הנצחי והטוב שלנו.

ההמשך יבוא.

מתוך התוכנית "בבל אתמול והיום", חלק 6, 03.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
גלות: על גבול של אור וחושך, חלק 5
גלות: על גבול של אור וחושך, חלק 3
גלות: על גבול של אור וחושך, חלק 2

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest